Otteluseurantaketju to. 23.3.2006

  • 60 558
  • 322
Tila
Viestiketju on suljettu.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
R0kMies kirjoitti:
Ässät tasoitti yv:llä heti toisen erän alkuun! Kivenmäki!!
Nyt pojat luistimet liikkeelle ja koukuista irti.

VITTU, arvaa oliko luurit pois korvilta....!
 

Radek

Jäsen
R0kMies kirjoitti:
Ässät tasoitti yv:llä heti toisen erän alkuun! Kivenmäki!!
Nyt pojat luistimet liikkeelle ja koukuista irti.
Jussi Ahon epäselvän hehkutuksen takia en tajunnut edes tuulettaa.. no ens kerralla sit.
 

Lätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuvernööri kirjoitti:
Hetkinen, voiko canal+ kiekkoa katsella netin kautta? Tämähän alkoi kiinnostaa. Asiakas kun olen.

No juu, itseänikin kiinnosti suuresti ihan sen vuoksi, että voisi pari pleijarimatsia katsoa, kun en muuten ole canalia viitsinyt tilata. Tämä kokeilu taisi nyt kuitenkin osaltani jäädä tähän ainakin siihen asti, kunnes joku tunnustaa onnistuneesti tuolta jääkiekkoa nähneensä. Suomalaisella sisulla olen nyt tunnin verran näpyttänyt "Katso ottelu"-painiketta ja tulos on aina sama, eli valittaa laajakaistayhteyttä liian hitaaksi. Nyt loppui usko. Lähden lenkille. Ei kiinnosta enää lätkä, eikä Canal+. Perkele.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
KUUSELAA!!!! YAAAHHHH! TAPPARA ON LYÖTY!;)
 

menza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tekipä Ilveksen poika nätin maalin... 1-2
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos saisi HIFK maalin seuraavaan 10 minuutin sisään niin sitten hoidetaan varmasti, mä uskon. Jos SaiPa saa vitkutettua tai vielä yhden tehtyä niin sitten on vaikeeta.

Toivottavasti kipsi hajoaa kohta.
 

menza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisi tämän Salmelaisen pojan rangaistuksen aikana tehdä kolmas maali! taitaa vaan jäädä unelmaksi.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Sanokaa mun sanoneen, että jos tää matsi viedään, niin lauantaina on helvetti irt!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Lätty kirjoitti:
No juu, itseänikin kiinnosti suuresti ihan sen vuoksi, että voisi pari pleijarimatsia katsoa, kun en muuten ole canalia viitsinyt tilata. Tämä kokeilu taisi nyt kuitenkin osaltani jäädä tähän ainakin siihen asti, kunnes joku tunnustaa onnistuneesti tuolta jääkiekkoa nähneensä. Suomalaisella sisulla olen nyt tunnin verran näpyttänyt "Katso ottelu"-painiketta ja tulos on aina sama, eli valittaa laajakaistayhteyttä liian hitaaksi. Nyt loppui usko. Lähden lenkille. Ei kiinnosta enää lätkä, eikä Canal+. Perkele.

Kuinka nopea sun yhteys on? Canalin sivujen mukaan vaatimus on vähintään meganen yhteys?
 

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Mahtavaa, Ässät Mahtavaa. "Pikajuna Seinäjoelta" -Jussi Aho.


PS. Nyt tuli sitä haluamaasi hehkutusta ;)
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Lätty kirjoitti:
No juu, itseänikin kiinnosti suuresti ihan sen vuoksi, että voisi pari pleijarimatsia katsoa, kun en muuten ole canalia viitsinyt tilata. Tämä kokeilu taisi nyt kuitenkin osaltani jäädä tähän ainakin siihen asti, kunnes joku tunnustaa onnistuneesti tuolta jääkiekkoa nähneensä. Suomalaisella sisulla olen nyt tunnin verran näpyttänyt "Katso ottelu"-painiketta ja tulos on aina sama, eli valittaa laajakaistayhteyttä liian hitaaksi. Nyt loppui usko. Lähden lenkille. Ei kiinnosta enää lätkä, eikä Canal+. Perkele.


Sain Jokerit-TPS ottelusta dianshown aikanaan näkymään. Ei näemmä kuuden megan yhteys riitä.

Sääli sinäänsä, idea on varsin hyvä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
No mihis vittuun Elorannan viikset on hävinny? Ihmettelin kun näytti kovin oudolta.

Kaikkea ne pudotuspelit teettää...
Älä helvetissä!

Täytyykin tähystää illalla koosteita televisiosta, josko tuon ihmeen näkisi. Piri on edellisen kerran esiintynyt julkisuudessa ilman viiksiä rippikoulussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös