R0kMies kirjoitti:Ässät tasoitti yv:llä heti toisen erän alkuun! Kivenmäki!!
Nyt pojat luistimet liikkeelle ja koukuista irti.
M77 kirjoitti:Kivenmäki 1-1
Jussi Ahon epäselvän hehkutuksen takia en tajunnut edes tuulettaa.. no ens kerralla sit.R0kMies kirjoitti:Ässät tasoitti yv:llä heti toisen erän alkuun! Kivenmäki!!
Nyt pojat luistimet liikkeelle ja koukuista irti.
Kuvernööri kirjoitti:Hetkinen, voiko canal+ kiekkoa katsella netin kautta? Tämähän alkoi kiinnostaa. Asiakas kun olen.
Radek kirjoitti:Jussi Ahon epäselvän hehkutuksen takia en tajunnut edes tuulettaa.. no ens kerralla sit.
Lätty kirjoitti:No juu, itseänikin kiinnosti suuresti ihan sen vuoksi, että voisi pari pleijarimatsia katsoa, kun en muuten ole canalia viitsinyt tilata. Tämä kokeilu taisi nyt kuitenkin osaltani jäädä tähän ainakin siihen asti, kunnes joku tunnustaa onnistuneesti tuolta jääkiekkoa nähneensä. Suomalaisella sisulla olen nyt tunnin verran näpyttänyt "Katso ottelu"-painiketta ja tulos on aina sama, eli valittaa laajakaistayhteyttä liian hitaaksi. Nyt loppui usko. Lähden lenkille. Ei kiinnosta enää lätkä, eikä Canal+. Perkele.
Lätty kirjoitti:No juu, itseänikin kiinnosti suuresti ihan sen vuoksi, että voisi pari pleijarimatsia katsoa, kun en muuten ole canalia viitsinyt tilata. Tämä kokeilu taisi nyt kuitenkin osaltani jäädä tähän ainakin siihen asti, kunnes joku tunnustaa onnistuneesti tuolta jääkiekkoa nähneensä. Suomalaisella sisulla olen nyt tunnin verran näpyttänyt "Katso ottelu"-painiketta ja tulos on aina sama, eli valittaa laajakaistayhteyttä liian hitaaksi. Nyt loppui usko. Lähden lenkille. Ei kiinnosta enää lätkä, eikä Canal+. Perkele.
Älä helvetissä!Mielikuvitushahmo kirjoitti:No mihis vittuun Elorannan viikset on hävinny? Ihmettelin kun näytti kovin oudolta.
Kaikkea ne pudotuspelit teettää...