Otteluseurantaketju to. 21.1.2010 SM-Liiga

  • 97 800
  • 340
Tila
Viestiketju on suljettu.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos JYP!
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Vittu, Mäkiaho on liekeissä nyt bluesin paidassa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Sanoo mies joka viettää välikautta. Tällä hetkellä ollaan kolmatta erää 2-1 tappiolla. Kyllä mulle kelpais vaikka tasapeli tästä kolmannesta erästä.

Edit. ja kolmas erä hävittiin. Katos Nikke vielä monta kertaa ollaan voitettu ja hävitty jatkoaika.
Sehän lukee suosikkijoukkueen kohdalla eikä liity muhun...No, ironia sikseen. Otetaan tämä ilta mukaan (miettikää, me voitettiin!) niin VL-voittoja 1, JA-voittoja 4, VL-tappioita 3 ja JA-tappioita 4 joten aika tasan. Meillähän ei ole riittävän hyvin rankkareiden vetäjiä (+Tarkki ei niissä ole parhaimmillaan). Seurauksena siitä pelataan usein jatkoaika aika isolla riskillä, usein kolmella hyökkääjällä. Hyvä näin, sillä rankkareissa en löisi vetoa Bluesin puolesta.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Sehän lukee suosikkijoukkueen kohdalla eikä liity muhun...No, ironia sikseen. Otetaan tämä ilta mukaan (miettikää, me voitettiin!) niin VL-voittoja 1, JA-voittoja 4, VL-tappioita 3 ja JA-tappioita 4 joten aika tasan. Meillähän ei ole riittävän hyvin rankkareiden vetäjiä (+Tarkki ei niissä ole parhaimmillaan). Seurauksena siitä pelataan usein jatkoaika aika isolla riskillä, usein kolmella hyökkääjällä. Hyvä näin, sillä rankkareissa en löisi vetoa Bluesin puolesta.

Jypiläiset tiesi sanoa, että Blues on niille peikko. Hyvä, että on. Nyt fiilistä kehiin ja pikkuhiljaa kolmen pisteen voittoja.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Okei, hymyile nyt, itke maaliskuussa :S
Mix mun pitäis itkeä maaliskuussa? Tapparalle pääseminen edes pudotuspeleihin viime kauden jälkeen on mulle voitto - aivan sama - ei me näillä resuilla ja pelaajilla taistella mitaleista. Jos narrit ei pääse kuuden jengiin, niin 90% suomen kansalaisista nauraa partaansa :) Mä en itke edes jos narrit vie mestaruuden ... there is a life outside icehockey ...
 

Vemps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks & Barca
Mix mun pitäis itkeä maaliskuussa? Tapparalle pääseminen edes pudotuspeleihin viime kauden jälkeen on mulle voitto - aivan sama - ei me näillä resuilla ja pelaajilla taistella mitaleista. Jos narrit ei pääse kuuden jengiin, niin 90% suomen kansalaisista nauraa partaansa :) Mä en itke edes jos narrit vie mestaruuden ... there is a life outside icehockey ...

Selvä, meikäläisellä kun ei ole noita playout-kokemuksia yhtään.
Ja tuohon englannin väännökseesi voisin vastata, että jos asia on noin, niin jätä ihmeessä provot sanomatta ja lähde ulos elämään.
 

AxeMan73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool & Detroit Red Wings
Selvä, meikäläisellä kun ei ole noita playout-kokemuksia yhtään.
Ja tuohon englannin väännökseesi voisin vastata, että jos asia on noin, niin jätä ihmeessä provot sanomatta ja lähde ulos elämään.
Sorry - no hard feelings! Ei oo tapana provoilla, mutta narreilla on mun syrämmessä aina se oikeanpuoleisen syrämen paikka ... Jo keväästä 98 narrit on ollut mulle se viha-rakkaus suhteen kohde! Paven kanssa juteltiin vanhassa jäähovissa ennen Tappara-narrit pudotuspeliä ja mä tajusin, että fiksuja jokerit-fanejakin on olemassa ... Tosin ne on yhden käden sormilla laskettavissa ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös