Kerholle ylivoimaa 1:12 ennen erän loppua...Ja vittu, sieltä se napsahtaa... HPK 1-0 johtoon ylivoimalla. Mäenpää tinttaa viivalta.
Lähettäkää toi helvetin Masto vaikka Raumalle, todellinen häviäjäluonne. Talenttia olis mutta henkisellä puolella täys lapanen. Äijä vaan kattelee vierestä maalille ajallaan ja se mentaliteetti tuntuu tarttuvan muihinkin pelaajin. Suikkasen patsasta voi ruveta purkamaan, joukkueen taisteluasenne ei vastaa näitä pelejä...
Laukaukset meni kyllä JYPille 11-12. TPS ampui ohi vain 2 kertaa, kun JYP sohaisi 4 ohi maalin. Jännä että JYPillä ei ole yhtään pelaajan torjumaa vetoa vielä tässä vaiheessa tai sitten niitä vaan ei tilastoida, koska eilenkin niitä näyttäis olevan 0.Radiosta kuunneltuna kuullostaa paaaaljon paremmalta, kuin eilinen peli. Engrenille torjuntoja kertyi ekassa erässä 7 kappaletta ja Tuokkolalle 8. Eli laukaukset menivät niukasti Tepsille, toisin kuin eilisessä.
Tulokas pakkien PO piste-ennätys, entinen oli Putella.Tosiaan... Mikä ennätys Vataselle? On kyllä huikea äijjä!!
Tosiaan... Mikä ennätys Vataselle? On kyllä huikea äijjä!!
Selventäkää SR -lyhenne minulle, myös englannin kielinen vastine riittää.
1-1, mielenkiintoinen peli Turussa.
1-1, mielenkiintoinen peli Turussa.
No okei, siellä kaksi ihan nättiä maalia, mutta sen jälkeen lähes jokainen laukaus koko turnauksessa meni ohi maalin, vaikka joukkuekaverit oikein pelaamalla pelasi niitä paikkoja.
Jussi Timonen ja Tapio Laakso eivät taida olla enää pelissä mukana? Mitähän jätkille on käynyt?