Otteluseurantaketju To 14.3.2013 HIFK-SaiPa & Kärpät-Lukko

  • 227 843
  • 708
Tila
Viestiketju on suljettu.

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
IFK:n peli on kyllä järkyttävää paskaa pl. Joni Joni! Varsinkin Pörrö vois pakata jo kamansa...

Ei SaiPankaan toiminta luistelua lukuunottamatta kummoista ole: läjä paitsioita ja sekoilua.

Jääkiekkopelin irvikuva.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vittu mitä paskaa! Salcidolta kaunis perstaklaus ja jäähylle.

Oli kyllä niin päivänselvä estäminen kuin olla ja voi. Kaikenlisäksi helvetin fiksu sellainen!

Jotenkin tuntuu, että Saipan liike on Hifkille liikaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hyvät tuomarit HIFKillä. Mieshuora mietteliäänä.

Riittää, kun jokerifanit itkee tuomareista omissa otteluissaan. Käsittääkseni ottelussa on tehty virheitä toiseenkin suuntaan. Peliä en näe, koska Urho-TV.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikai vanhassakaan liigassa saanut kiekotonta miestä taklata? Pakarinen jatkoi kiekon ohi Salcidon ja lähti kiertämään => Salcido ei ehtinyt mukaan vaan taklasi Pakarisen.

Estäminen ja 2min, oikein.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
on tää sitten vittu kun noista vihelletään VAIN toiselle joukkueelle. Esim ekan erän Järventie vs Giliati...mikä ero? Paitsi paidan väri.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpille jäähy. Viirlaksen naama on auki ja nyt arvotaan että mitä sieltä tulee.

Salomäen tollo hyppäsi taklauksen päähän. Aivan turha hyppy taklaukseen. 2+10min, vähällä pääsi.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
En minä vaan ymmärrä, miten Kärpät istuu Boksissa enemmän, vaikka Lukko lähes painii omissa. Vittu mitä paskaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä helkuttia? Lukolla on ylivoima ja Kärpät hyökkää koko ajan oikein helvetisti.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ifk vs saipa

Molemmat joukkueet ovat aivan uskomattoman huonoja ollakseen playoff joukkueita. Pelillisesti aivan karmeaa scheissea, mutta virheitä sisältävää ja sitä kautta viihdyttävää.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö tuossa Pakarista lasketa kiekolliseksi pelaajaksi? Jos ei, niin selvä jäähy.

En mä ainakaan laskisi koska pelasi niin selvästi kiekon eteenpäin pois itseltään ja lähti luistelemaan eri linjaa kiertääkseen Salcidon.

Jos lasketaan kiekolliseksi niin ei jäähyä, jos ei lasketa niin jäähy. Mun silmään tuo oli jäähy.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Salomäen tollo hyppäsi taklauksen päähän. Aivan turha hyppy taklaukseen. 2+10min, vähällä pääsi.
Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta. Taitaa päästä uusi kurinpitoryhmä hommiin ja voimme luottaa että tulee liigaa miellyttävä päätös.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Miten saat tuosta kiekottoman, kun oli juuri itse heittänyt kiekon laidan kautta Salcidon ohi?

Kyllä nyt täytyy sanoa, että olet väärässä. Tälläiset tilanteet on kautta aikain tulkittu kiekottoman estämiseksi, niin kotoisessa liigassa kuin rapakon takanakin. Itse taklaus oli kuitenkin nätti, ajoitus oli vain pielessä.

Muuten pelistä, SaiPa on parempi. IFK on pahimmillaan ihan pesukoneessa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
on tää sitten vittu kun noista vihelletään VAIN toiselle joukkueelle. Esim ekan erän Järventie vs Giliati...mikä ero? Paitsi paidan väri.

Älä jaksa lässyttää kun jopa JP Jalo mainitsi dumarien linjattomuuden esim. Elkinsin koukku vs. Mankisen virvelöinti. Tuomarit hoitaneet kuitenkin ihan jees, tuo estäminenkin täysin selvä, ei lähelläkään 1. erän tilannetta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eikö tuossa Pakarista lasketa kiekolliseksi pelaajaksi? Jos ei, niin selvä jäähy.

Siihen asti, kunnes kiekko ei ole toisella pelaajalla tai kiekon heittämisestä ei ole kulunut kohtuuttoman pitkään aikaa niin lasketaan kiekolliseksi. Minun mielestäni ei olisi pitänyt antaa rangaistusta.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
DDR:llä ei saa taklata.
Brändikin on nykyään sitä, että itkeskellään Me Naisissa, kuinka taas on naapuri kohdellut kaltoin ja keskinäistä kunnioitusta ei ole.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
En minä vaan ymmärrä, miten Kärpät istuu Boksissa enemmän, vaikka Lukko lähes painii omissa. Vittu mitä paskaa.

Jos näet peliä niin pitäisi olla selvää. Tyhmiä jäähyjä Kärpiltä.

Junttila pelaa kyllä kauden parasta peliään. Onneksi edes joku
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pelillisesti SaiPan erä mutta HIFK vei erän silti 1-0. Ortio seisoo tällä hetkellä päällään ja pitää HIFKin mukana. Salcidon jäähy oli vähän ihmeellinen vihellys. Ja 3.erän alkuun HIFKillä paikka mennä johtoon ylivoimalla.

Lukko on ihan suotta päästänyt Kärpät mukaan peliin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se kumpi näistä jengeistä ikinä meneekään puolivälieriin, lähtee kyllä 4-0 laulukuoroon. Molemmat jengit aivan sysipaskoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös