Otteluseurantaketju to 12.1.2006

  • 42 301
  • 228
Tila
Viestiketju on suljettu.

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelicans - JYP

Uskomattoman huonosti pelaa JYP kyllä. Tämän ottelun perusteella ei voi kuin ihmetellä, miten tuollainen joukkue voi olla sarjassa viidentenä. JYP ei ole vakuuttanut yhdessäkään näkemissäni noin 10 ottelussa. Ehkä olen sitten nähnyt kuin ne vaatimattomat esitykset. Erikoiselta vaikuttaa.

- Welton
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
4-1 -> radio kiinni
 

peikko#13

Jäsen
HIFK tasoittaa. Ilmeisesti Häppölä teki Schnabelin syötöstä. Perse.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
3-0 -> radio kiinni

Tuurilla voittavat ja joka tapauksessa pelkäävät Ässiä. Tuomari oli puolueellinen ja suosi Kerhoa.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Wohoo...Nylle yllättää ja tekee yv maalin 3-2.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Nylle tekee!!!! 3-2. Siinä syntyi ylivoimamaali. J. Timonen syöttäjänä.
 

Höntsymies

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Welton kirjoitti:
Uskomattoman huonosti pelaa JYP kyllä. Tämän ottelun perusteella ei voi kuin ihmetellä, miten tuollainen joukkue voi olla sarjassa viidentenä. JYP ei ole vakuuttanut yhdessäkään näkemissäni noin 10 ottelussa. Ehkä olen sitten nähnyt kuin ne vaatimattomat esitykset. Erikoiselta vaikuttaa.

- Welton

Ei. Vaan kun tämä nikkeli kikkelikalle on maalissä. Perse!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kone82 kirjoitti:
Ei tuota Erosta aina jaksa mollata, jotain vaihtelua mullekin.
Eikä mennyt kauaa kun Eronen avaa omalla alueella suoraan kuopiolaisen lapaan. On nää ihmemiehiä.

Ja TPS ylivoimaa, taas. Lienee sanomattakin selvää mitä nyt pitää tehdä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Näkkäri kirjoitti:
3-0 -> radio kiinni

Tuurilla voittavat ja joka tapauksessa pelkäävät Ässiä. Tuomari oli puolueellinen ja suosi Kerhoa.

Näin analyyttisesti olen täsmälleen samaa mieltä. Seiska-Pasikin ämmäili sukelluskympin, jotta hanskaus-selkäsaunan saamisen todennäkösyys vähenisi. Ohan se varma!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös