Vai oliko kuitenkin Letang, joka piti Miken mailasta alhaalla?
Olisin hylännyt itsekin, mutta mitään "hypähtämisiä" tuossa ei ollut. Olisi pitänyt vaan jättää maila Rotan alle.
Mun mielestä älyttömintä on se, että maalivahtia ei muuten saa hipaista, mutta jos on maila välikappaleena niin maalivahdin saa hakata, teutaroida, runnoa ja rynkyttää vaikka kuoliaaksi verkon läpi, kunhan vaan kiekko on pelissä. Mutta ilmeisesti joku näkee jotain mitä minä en.Ihan mitättömiä hipasuja maalivahtiin ja heti viedään ansaittu maali. Muutenkin jos tuolla maalin edessä ei voi painia ollenkaan koska aina hylätään tehdyt maalit, niin tylsäksi tämä homma menee.
Mun mielestä älyttömintä on se, että maalivahtia ei muuten saa hipaista, mutta jos on maila välikappaleena niin maalivahdin saa hakata, teutaroida, runnoa ja rynkyttää vaikka kuoliaaksi verkon läpi, kunhan vaan kiekko on pelissä. Mutta ilmeisesti joku näkee jotain mitä minä en.
Eiköhän se ole kuitenkin lähtökohtaisesti tuomareiden homma pitää pelissä joku järki. Kyllähän pelaaja hakkaa maalivahtia mailallaan vaikka kuinka kun säännöt sen sallii. Mikko Koivua esimerkiksi tuskin kiinnostaa juuri paskan vertaa tuleeko sieltä joku poikkari vielä niskaan niin kauan kun on mahdollisuus runnoa maalivahti kiekkoineen maaliin.Senpä takia siellä kentällä on vastustajan puolustajat jotka on joskus jotain tehnyt salilla, että se mailalla hakkaava pelaaja heitetään sieltä maalin edestä poikkeen ja mielellään annetaan pikku poikkari perään.
Eiköhän se ole kuitenkin lähtökohtaisesti tuomareiden homma pitää pelissä joku järki. Kyllähän pelaaja hakkaa maalivahtia mailallaan vaikka kuinka kun säännöt sen sallii. Mikko Koivua esimerkiksi tuskin kiinnostaa juuri paskan vertaa tuleeko sieltä joku poikkari vielä niskaan niin kauan kun on mahdollisuus runnoa maalivahti kiekkoineen maaliin.