Otteluseurantaketju ti-ke yö 4.11-5.11

  • 7 189
  • 109

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Hörnqvist 4-1 tyhjään maaliin ja peliratkaistu.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kyllähän se Penguins-lasienkin läpi vähän väärin meni. Vaikka MGn käsi Greissin selän päällä olikin, niin eihän se edes yrittänyt liikkua. Mutta tuo tuomarien ratkaisu tuntui vähän hätävalheelta, kun se tuomari kuitenkin seurasi kiekkoa ja sitten videolle menon jälkeen keksi että olikin mv häirintä jo alkujaan eikä voi edes tarkistaa. No, kelpaa.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Vai oliko kuitenkin Letang, joka piti Miken mailasta alhaalla?

Olisin hylännyt itsekin, mutta mitään "hypähtämisiä" tuossa ei ollut. Olisi pitänyt vaan jättää maila Rotan alle.

Vaikka maila olisi ollut kuinka jumissa siellä niin silti Granlund heittää jalat löysäksi ja tömähtää siihen päälle.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellla turhauttava peli. Mutta ehkä ihan OK reality check tähän väliin. Peli ei ole ihan niin uomissaan kuin joku, kuten minä, olisin ennen peliä voinut kuvitella
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Ansaittu voitto Penguinsille. Tuosta maalivahdin estämis säännöissä on mielestäni varaa antaa vähän löysää. En purnaa pelkästään tämän ottelun kohdalta. Esimerkiksi Wild - Sharks ottelussa vierailta vitiin minun mielestä kaksi maalia jotka olisin itse hyväksynyt. Ihan mitättömiä hipasuja maalivahtiin ja heti viedään ansaittu maali. Muutenkin jos tuolla maalin edessä ei voi painia ollenkaan koska aina hylätään tehdyt maalit, niin tylsäksi tämä homma menee.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kings 1-3 Dallasissa. Ikävästi pomppi luistimista Kärpän kannalta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Ihan mitättömiä hipasuja maalivahtiin ja heti viedään ansaittu maali. Muutenkin jos tuolla maalin edessä ei voi painia ollenkaan koska aina hylätään tehdyt maalit, niin tylsäksi tämä homma menee.
Mun mielestä älyttömintä on se, että maalivahtia ei muuten saa hipaista, mutta jos on maila välikappaleena niin maalivahdin saa hakata, teutaroida, runnoa ja rynkyttää vaikka kuoliaaksi verkon läpi, kunhan vaan kiekko on pelissä. Mutta ilmeisesti joku näkee jotain mitä minä en.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Mun mielestä älyttömintä on se, että maalivahtia ei muuten saa hipaista, mutta jos on maila välikappaleena niin maalivahdin saa hakata, teutaroida, runnoa ja rynkyttää vaikka kuoliaaksi verkon läpi, kunhan vaan kiekko on pelissä. Mutta ilmeisesti joku näkee jotain mitä minä en.

Senpä takia siellä kentällä on vastustajan puolustajat jotka on joskus jotain tehnyt salilla, että se mailalla hakkaava pelaaja heitetään sieltä maalin edestä poikkeen ja mielellään annetaan pikku poikkari perään.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Senpä takia siellä kentällä on vastustajan puolustajat jotka on joskus jotain tehnyt salilla, että se mailalla hakkaava pelaaja heitetään sieltä maalin edestä poikkeen ja mielellään annetaan pikku poikkari perään.
Eiköhän se ole kuitenkin lähtökohtaisesti tuomareiden homma pitää pelissä joku järki. Kyllähän pelaaja hakkaa maalivahtia mailallaan vaikka kuinka kun säännöt sen sallii. Mikko Koivua esimerkiksi tuskin kiinnostaa juuri paskan vertaa tuleeko sieltä joku poikkari vielä niskaan niin kauan kun on mahdollisuus runnoa maalivahti kiekkoineen maaliin.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Eiköhän se ole kuitenkin lähtökohtaisesti tuomareiden homma pitää pelissä joku järki. Kyllähän pelaaja hakkaa maalivahtia mailallaan vaikka kuinka kun säännöt sen sallii. Mikko Koivua esimerkiksi tuskin kiinnostaa juuri paskan vertaa tuleeko sieltä joku poikkari vielä niskaan niin kauan kun on mahdollisuus runnoa maalivahti kiekkoineen maaliin.

Sen takia se siellä pelaa meren toisella puolella pelaa eikö täällä kotoisessa liigassa. Mut saat olla tuota mieltä ja minä vaan haluaisin erillaista kiekko nähdä.
Case closed.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös