Otteluseurantaketju Ti 30.03 2010 Ilves - Jokipojat, 1.karsintaottelu

  • 45 021
  • 229

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Määttäsen mukaan Ilves sai tästä pelistä tärkeät pisteet. Pelaajat, tuomarit, yleisö, juontajat. Kaikki unessa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minä olen taas vähemmistössä, mutta minusta peli oli viihdyttävä, siinä oli kaikenlaisia dramaatisia tapahtumia, tuotanto oli ok, kommentaattorit mukiinmeneviä, laitatoimittaja kiva lisä, hallin musiikit asiallisia, molempien joukkueiden peliasut esteettisesti kauniita ja lopputuloskin mieluisa.

Aina voi tietysti valittaa, mutta pakko ei ole.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
No, tuon voi myös miettiä siten että 8 pisteellä olet voittanut. Ja vanhan pistelaskujärjestelmän mukaan, mutta ainoastaan voittajalle pisteet.
Niin kauan kuin minä olen jääkiekkoa seurannut niin karsinnoissa pejataan vain ja ainoastaan voitoista. Tätä asiaa ei muuta se vaikka sinä haluaisit miettiä pisteitä, puolipisteitä tai vaikka tissejä.
Tuohonkin tapaan joskus törmännyt pleijareissa. Ei ole ensimmäinen kerta kun pelaajat puhuvat pisteistä vaikka tämmöiset pelit käynnissä.
Tuo kertoo vain siitä, että pelaajat kuuntelevat vähän alusta toimittajan kysymystä ja lausuvat aivot narikassa samat liirum-laarumit kuin runkosarjan pelien jälkeen.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Niin kauan kuin minä olen jääkiekkoa seurannut niin karsinnoissa pejataan vain ja ainoastaan voitoista. Tätä asiaa ei muuta se vaikka sinä haluaisit miettiä pisteitä, puolipisteitä tai vaikka tissejä.

Tuli tärkeät tissit. Uusia tissejä odotetaan Joensuusta tulevana torstaina.

Peli oli paskaa ihan paikanpäälläkin nähtynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös