Otteluseurantaketju: Suomi-Latvia 26.12.2012, U20 MM-kisat

  • 84 292
  • 378

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Kaikille kenkää suatana. Johdetaan vasta 3-1

Naurattaa vain, kun yhden ERÄN perusteella täällä ollaan vuoroin kivittämässä kaikkia. Joukkue kuitenkin johtaa kahdella maalilla, ja kannattaa antaa pelin edetä hiukan.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Nykoppin piti pelata varmistavassa roolissa ja mitä hän yrittää? Aika läpsyttelyhöntsää tämä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja eräät keskittyy haukkumaan vain muiden seurojen pelaajia kuin niitä joita sattuu itse kannattamaan,sattumalta vain?

Eihän se mikään sattuma ole ja tuota samaa tarkoitin myös itse tuolla viestilläni. Jo ennen peliä ollaan päätetty, että kenen virheisiin tartutaan (ei välttämättä tietoisesti, mutta ne omat antipatiathan tuon määrittää) ja tällä linjalla sitten peliä katsotaan. En tosin tiedä oliko tämän viestin pointti, että minä olen näin tehnyt, mutta en tietääkseni. Ainoa viestini kertoi vain toisen ylivoimakentän olevan ensimmäistä parempi, joka oli myös muidenkin huomio.
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Ja eräät keskittyy haukkumaan vain muiden seurojen pelaajia kuin niitä joita sattuu itse kannattamaan,sattumalta vain?

Musta toikin on ihan naurettavaa että jotkut alkaa arvostella ketjujen pelaamista jonkun yhden vaihdon perusteella.
Kertoo arvostelijan tietotasosta.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olenko ainut kenen mielestä Barkov on ollut aivan yössä koko erän?

Barkov on monesti tuollainen liigassakin. Pari kertaa nyt on ollut laukaisupaikalla maila pystyssä, mutta Nykopp on päätynyt omaan ratkaisuun. Barkov on monesti aika näkymätön pelaaja, kunnes se antaa namupassin tai tekee hienon yksilösuorituksen. Barkov pelaa tosi hienosti omaa tonttiaan ja pelaa pienet asiat hyvin.
 

Fordél

Jäsen
Ihme lässytystä Kortelaiselta kuinka Suomen pitäisi taittaa Latvia ensin fyysisellä pelillä. Kyllähän näiden jengien tasoero on niin selvä, että Suomen pitää pelata vain omaa hyvää kiekollista peliä eikä höntsäillä. Hyvä asenne, huolellisuus, mikä näkyy esim. hyvissä napakoissaa syötöissä sen sijaan, että annetaan sinne päin syöttöjä tai koitetaan viedä yksin koko Latvian puolustus kahveelle. Kiekko liikkumaan ja hyvä syöttöpeli käyntiin. Sitä kautta Suomi vie tän matsin 100-0 ja se palvelee myös tulevia matseja.
 

KIBE#9#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän se mikään sattuma ole ja tuota samaa tarkoitin myös itse tuolla viestilläni. Jo ennen peliä ollaan päätetty, että kenen virheisiin tartutaan (ei välttämättä tietoisesti, mutta ne omat antipatiathan tuon määrittää) ja tällä linjalla sitten peliä katsotaan. En tosin tiedä oliko tämän viestin pointti, että minä olen näin tehnyt, mutta en tietääkseni. Ainoa viestini kertoi vain toisen ylivoimakentän olevan ensimmäistä parempi, joka oli myös muidenkin huomio.

En pistänyt merkille että juuri sinun kommentit olisivat osoituksia antipatiasta tiettyjä pelaajia kohtaan,puhuin yleisellä tasolla.
Kun Suomen A-maajoukkue pelaa niin en ole huomannut että silloin kiinnitettäisiin huomiota tiettyjen pelaajien virheisiin ja ikäänkuin suljettaisiin silmät sen seuran pelaajalta jota itse fanitetaan.
Aika surkeaa lätkäfanitusta tällainen.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Ainakin uusintojen alkaessa Max Sportilla vilahtaa TSN logo..?

TSN hoitaa ilmeisesti lähetystekniikan, mutta ei kuitenkaan näytä näitä Suomen lohkon otteluita Kanadassa. Harmi sinänsä, kyllä niitä TSN:n selostuksia olisi kuunnellut mielellään.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Kekäläinen oletti, että Nykopp pelaa varmistavassa roolissa, mutta onko se oikeasti valmennuksen ohjeistus pelaajalle, kysyn vaan.

Täh? Se on Nykopp. Ei hänen roolinsa ainakaan ole rohmuta kiekkoa ja yksilösuorituksella ajaa puolustusneliöön heittämään löysää rystyä maalille, ainakaan silloin kun koko Suomen loppuviisikko odottaa hyvissä paikoissa syöttöä laukaisuvalmiina.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jaahas...narripennut täällä provoilemassa.Luulin että nyt kannustetaan ihan vaan Suomea eikä haukuta muita suomalaisia paitsi narreja.
Ihme touhua.

Haenko sulle nessuja? Kai sitä saa kritisoida, jos yhden pelaajan pelaaminen muuttuu täysin sen mukaan minkälaisella pelipaidalla vastustaja pelaa?
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perus karjalameininkiä. Kaikki tuntuvat maikkarin tiimissä vaativan jotain hampaat irvessä vääntämistä leijonilta. Miksi?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika tyhmää vaan että Teräväinen puhumassa ylivoimasta ja siellä näytetään ykkösketjun ylivoimasta klippejä.
 

Juzbe#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders, HPK
Aika loistavia otteita Teräväiseltä, ei yhtään huonoja ratkaisuja ja ylivoimalla hyvä. Nelosketjulle lampaanpersettä, ei ole paljon kavereista iloa jos eivät pysty oikeastaan minkäänlaiseen kiekolliseen peliin edes Latviaa vastaan. Vielä kun nelonen pelaa kaikki maalin jälkeiset vaihdot vaikka eivät edes pääse pois omista.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Hieman rasittavaa mielestäni tuo Köllin kommentointi. Negaa negaa negaa, vaikka Suomi pelaa mielestäni mallikkaasti

Se on suuri suomalainen tapa! Vain nega noteerataan, positiivisiin asioihin ei mielenkiinto riitä. Suomihan veti tosiaan erinomaisen erän mutta matsilähetys jeesustelee yksittäisillä kämmeillä. Jotenkin niin tuttua.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
TSN hoitaa ilmeisesti lähetystekniikan, mutta ei kuitenkaan näytä näitä Suomen lohkon otteluita Kanadassa. Harmi sinänsä, kyllä niitä TSN:n selostuksia olisi kuunnellut mielellään.

Kiitokset tiedosta. Tosiaan nuo TSN:n selostukset ovat parempia mitä kotimaiset. Lajin tietotaso on herroilla aivan omassa luokassaan ja läppäkin on varsin mainiota kun sitä joskus tulee.

Tietääköhän Antti Mäkinen jotain näistä? Mainostv voisi hankkia hänet pikakomennuksella korvaamaan Saukkosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös