Nykoppin piti pelata varmistavassa roolissa ja mitä hän yrittää? Aika läpsyttelyhöntsää tämä.
Ja eräät keskittyy haukkumaan vain muiden seurojen pelaajia kuin niitä joita sattuu itse kannattamaan,sattumalta vain?
Ja eräät keskittyy haukkumaan vain muiden seurojen pelaajia kuin niitä joita sattuu itse kannattamaan,sattumalta vain?
Olenko ainut kenen mielestä Barkov on ollut aivan yössä koko erän?
Näppärä yritys Armialta!
Eihän se mikään sattuma ole ja tuota samaa tarkoitin myös itse tuolla viestilläni. Jo ennen peliä ollaan päätetty, että kenen virheisiin tartutaan (ei välttämättä tietoisesti, mutta ne omat antipatiathan tuon määrittää) ja tällä linjalla sitten peliä katsotaan. En tosin tiedä oliko tämän viestin pointti, että minä olen näin tehnyt, mutta en tietääkseni. Ainoa viestini kertoi vain toisen ylivoimakentän olevan ensimmäistä parempi, joka oli myös muidenkin huomio.
Ainakin uusintojen alkaessa Max Sportilla vilahtaa TSN logo..?
Kekäläinen oletti, että Nykopp pelaa varmistavassa roolissa, mutta onko se oikeasti valmennuksen ohjeistus pelaajalle, kysyn vaan.
Jaahas...narripennut täällä provoilemassa.Luulin että nyt kannustetaan ihan vaan Suomea eikä haukuta muita suomalaisia paitsi narreja.
Ihme touhua.
Hieman rasittavaa mielestäni tuo Köllin kommentointi. Negaa negaa negaa, vaikka Suomi pelaa mielestäni mallikkaasti
Mitenkäs torjunnat meni?
TSN hoitaa ilmeisesti lähetystekniikan, mutta ei kuitenkaan näytä näitä Suomen lohkon otteluita Kanadassa. Harmi sinänsä, kyllä niitä TSN:n selostuksia olisi kuunnellut mielellään.