No perkele mä olen miettinyt, että ei noin hyvällä porukalla voida aina vaan hävitä ja hävitä, niin Eageristähän se vika sitten löytyi. Nukkumaan vaan, niin aamulla on mukavampi herätä.Voi helvetti taas...
Toistaiseksi matsi jatkaisi kyllä omaa loisteliasta putkeani. En ole vielä tällä kaudella sattunut näkemään livenä Flyers-voittoa. Mikä meno jatkuu samana, niin jatkossa pitänee vain keskittyä öisin nukkumaan, niin josko se SC sieltä sitten tulisi.
No perkele mä olen miettinyt, että ei noin hyvällä porukalla voida aina vaan hävitä ja hävitä, niin Eageristähän se vika sitten löytyi. Nukkumaan vaan, niin aamulla on mukavampi herätä.
Red Wings yv sitä samaa laatua mitä koko kauden. Taidan siirtyä kohta katsomaan jotain parempaa viihdettä kuten esim. Big Brotherin 3. tuotantokautta tai vaikkapa Jersey Shorea. Abdelkader ajoi sentään Oduyan aika pystyyn tuossa viimeisessä vaihdossa. Muuta positiivistä ei taaskaan ole.
Penguins-fani voi varmaan liittyä samaan seuraan?
Tässä justiinsa päivitellään, että miten Wingsit ovat näin sysipaskoja? Kyllä tuo pakisto on vain niin haavoittuvainen ilman Lidströmmiä.
Leighton pitää juuri ja juuri itsensä maalilla hienolla torjunnalla. FantasyHockey kiittää, jengistä löytyy G, Read ja Tampan puolelta Carle ja Conacher niin eiköhän kaikki äijät tällä hetkellä vielä nollalukemissa. Olen miettinyt vaihtoehtoa, jossa otan pelkästään Pensin ja Flyersin vastustajien pelaajia ihan vaan kokeillaakseni, toimisiko sama taika toisinkin päin.