Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Miten joku voi saada imaistua tuolla lailla? Eiköhän tämä peli ole taputeltu jo tässä. Ei Marc-Andrella varmaan kovakaan itseluottamus ole tällä hetkellä
Pens antaa ihan niukasti tasoitusta kun ei peluuta Crosbya ylivoimalla ja lisäksi pelaavat ilman maalivahtia nähtävästi koko sarjan. Ihailtavaa jalomielisyyttä.
Ei oikein voi mitään sanoa. Tää on ihan uskomaton sarja! Paras lätkää jota itse olen ikinä todistanut. Mitä vaan voi tapahtua. Taklauksia, maaleja, gamesavereita, imuja ja mitä vielä.
Viihdearvo on ainakin kohdallaan. Loistavaa! Onneksi olin juonut iltateeni ennen äskeistä tilannetta, sillä muuten olisivat nesteet lentäneet näytölle.
Kyllähän tosta rähinästä olisi Phillyn pitänyt saada ylimääräinen jäähy, eihän se nyt noin voinyt mennä. Coburnhan koko homman aloitti hyökkäämällä Niskasen kimppuun, joka paini jonkun oranssin kanssa maalin edessä..
Tuomareilla taitaa olla selkeästi fiilis, että ei ainakaan anneta vieraille etua.
Couturier jatkaa duuniaan, tökkii, Letang toki aloitti tuonkin ja jatkoi vielä jälkeenpäinkin. On se vaan kummallista nähdä, kuinka 19-vuotias Couturier pelaa kuin 10 kautta liigassa pelannut veteraani, joka on tehnyt urallaan vaikka mitä.