Otteluseurantaketju su-ma ilta/yö 15.4-16.4.2012

  • 147 360
  • 993

PinQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On se maalivahdin itseluottamus vaan ihmeellinen asia. Talbotin naama vituttaa päivä päivältä enemmän >_<
 

Eikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Miami Heat, Manchester United
Miten joku voi saada imaistua tuolla lailla? Eiköhän tämä peli ole taputeltu jo tässä. Ei Marc-Andrella varmaan kovakaan itseluottamus ole tällä hetkellä
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pens antaa ihan niukasti tasoitusta kun ei peluuta Crosbya ylivoimalla ja lisäksi pelaavat ilman maalivahtia nähtävästi koko sarjan. Ihailtavaa jalomielisyyttä.

Hohhoijaa...
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Tämä oli tässä. Ei Flyersin tarvitse tehdä alivoimalla muuta kuin sohaista kiekko kohti Fleurya niin homma on selvä. Staal vielä todella "auttoi".

Kenttäpelaajatkaan eivät enää luota Fleuryyn.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kasetti hajoaa jo tassa vaiheessa?

Philly 5-3 ylivoimalla 20 sekuntia.

e: korjataan sen verran etta rontti minuuttihan sita 5-3 yv:ta on sittenkin.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Letangilla ei oikein suju nyt :D
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tasoitus oli aika muikea kyllä. Nauroin.

Tähän sama. Molemmat moket imaisseet oikein kunnolla, toki upeampi suoritus oli Fleuryn.

Tänään menee taas 10 maalia rikki. Mukavasti tunnetta mukana kun boxi kutsuu kokoajan. Hienoa hokia!
 

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Meinaa Pensin rangaistusaitiossa olla vähän ahasta :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oikein voi mitään sanoa. Tää on ihan uskomaton sarja! Paras lätkää jota itse olen ikinä todistanut. Mitä vaan voi tapahtua. Taklauksia, maaleja, gamesavereita, imuja ja mitä vielä.

Sanattomaksi vetää.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Saisko joku tuon Fleuryn ujutettua Nashvillen maalille.
 

Alejandro

Jäsen
Viihdearvo on ainakin kohdallaan. Loistavaa! Onneksi olin juonut iltateeni ennen äskeistä tilannetta, sillä muuten olisivat nesteet lentäneet näytölle.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
No mitä helvettiä? Mun näkemyksen mukaan Couturier ja Letang käytännössä löi poikittaiset yhteen?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Johan on taas ollut alku. Aivan uskomaton sarja tähän asti, tää ansaitsisi seitsemän peliä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllähän tosta rähinästä olisi Phillyn pitänyt saada ylimääräinen jäähy, eihän se nyt noin voinyt mennä. Coburnhan koko homman aloitti hyökkäämällä Niskasen kimppuun, joka paini jonkun oranssin kanssa maalin edessä..

Tuomareilla taitaa olla selkeästi fiilis, että ei ainakaan anneta vieraille etua.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Couturier jatkaa duuniaan, tökkii, Letang toki aloitti tuonkin ja jatkoi vielä jälkeenpäinkin. On se vaan kummallista nähdä, kuinka 19-vuotias Couturier pelaa kuin 10 kautta liigassa pelannut veteraani, joka on tehnyt urallaan vaikka mitä.
 

mohmot

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mitä helvettiä? Mun näkemyksen mukaan Couturier ja Letang käytännössä löi poikittaiset yhteen?

Samoilla laseilla peliä katsellaan. Näin tän tilanteen kyllä ihan samoin.
Aika ihmeellinen vihellys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös