Meikällä ei lähde enään firstrowsports.eu -striimi toimimaan, onko heittää jotain muuta?
Viasat Hockey. Toimii ihan jees.
Meikällä ei lähde enään firstrowsports.eu -striimi toimimaan, onko heittää jotain muuta?
Mulleko auot? Ite olen kannattanu pensiä jo 12 vuotta mikä taitaa olla enemmän kun sun ikä viesteistä päätellen.
Olisi muuten ihan hauska nähdä pelaamassa tässä sarjassa.Ruutu on oikea vastaus.
Mulleko auot? Ite olen kannattanu pensiä jo 12 vuotta mikä taitaa olla enemmän kun sun ikä viesteistä päätellen.
Olisi muuten ihan hauska nähdä pelaamassa tässä sarjassa.
Auon sille koiralle, mihin kalikka kälähtää. Tai tässä tapauksessa pingviinille, eikä koiralle.
Ei kannata mulle aukoo, mun äijä vetää kaikkia lättyyn.
Tappio taitaa ottaa koville, ihan ymmärrettävistä syistä toki.
EDIT: Keskitytään nyt kuitenkin peliin, turhaa provoa meikäläiseltä..
Ei ollut mitenkään sinuun kohdistettu alunperinkään. Mutta en varmaan ole ainoa täällä, joka on laittanut merkille näitä Pens-topikkiin parin viikon välein tipahtelevia uusia käyttäjiä ja die-hard-faneja hehkuttamassa Crosbyn ja Malkinin ja taas Crosbyn otteita. Hyvä vaan ettei tule sitä makiaa mahan täydeltä, vaikka NHL:n kultapoika-organisaatio onkin.No, en halua tässä mitään riitaa haastaa mutta en suinkaan ole hypännyt Pens-bandwagoniin 2008 vaan huomattavasti aiemmin, faktat kuntoon.
Enää pari torjuntaa ja Johnson on ehdolla ottelun parhaaksi mokeksi.
Totta helvetissä ottaa nuppiin, kuvittele Caps tuohon valkoisten paitojen tilalle. Turhautumista omiin, ei muuta. Näin hirveää puolustamista ei näe edes all stars-geimeissä :/ ihmettelee vaan että mitä on tapahtunut....
Kun oma joukkue putoaa kyydistä puolessa välissä kautta, niin kai sitä jotain tunteita pitää kehittää play-offeja varten ;)Jos jotain positiivista niin ihan maailmanrauhan kannalta on hyvä, että nämä kaikki katkerat Pensvihaajat, joita tähänkin ketjuun on siunaantunut, saavat Pittsburghin tappion myötä tyydytystä ja ehkä paremman mielen ja lisäpotkua elämäänsä! Toiset kannattaa omaa joukkuetta ja toiset perustaa enemmän muille joukkueille rääkymiselle.
Muutamaan otteeseen mainittu Neal on tosiaan ainoa Pens-hyökkääjä Jordan Staalin lisäksi, joka on keskittynyt olennaiseen.