Datsyukilla uran paras aloitus 17 pelin otannalla. Kuin viini, paranee vanhetessaan.
Mitä pelikello näytti? Alan itsekin tutkia tilannetta.Siis tuo Franzenin ''ylärima'' ensimmäisen lopulla oli maali. Kattelin jo livelähetyksen uusinnasta, että kiekko kävi siellä takaraudassa, josta tuli samoiten ulos. Nyt oon kelaillut tilannetta Viaplaysta ja onhan se maali. Tai sitten olen ihan sokea.
Jännä juttu kuitenkin. Harvoin taitaa näin käydä, että menee koko hallilta ohi kiekon maalissa käynti. No mutta Red Wings kuittasi heti seuraavassa vaihdossa Sekeran luistimen kautta pelin 2-0:n.
Joidenkin mielestä Pulkkisen pitäisi painaa tuolla ykköskentässä tällä hetkellä. Kävikö Pulu vetämässä rankkarin?Vai että oikein Suomen vihaajat. :D Joillain taitaa olla joku itsetunto-ongelma.
Olikohan edellinen vaihto ennen Tatarin ensimmäisen erän maalia. Eli jotain 1-2min oli jäljellä pelikellossa. Sheahanin läpiajon jälkeen tulee se Franzenin tilanne.Mitä pelikello näytti? Alan itsekin tutkia tilannetta.
...olet sokea.Tai sitten olen ihan sokea.
Kävikö Pulu vetämässä rankkarin?
Ei.
Miele (maali), Mantha (ohi) ja Callahan (maali) vetivät.
Franzen kaadettiin ensin jäähyn arvoisesti ja tönäisi sitten kiekottoman pelaajan nurin. Molemmat jäähyn arvoisia, nyt vain vihellettiin toinen.Katselen Carolinan fiidiä ja ei näytetty uusintaa Franzenin jäähystä. Tracy kyllä puhui, että melko helpohko jäähy oli, oliko totuttua estämispaskalinjaa?
Franzen kaadettiin ensin jäähyn arvoisesti ja tönäisi sitten kiekottoman pelaajan nurin. Molemmat jäähyn arvoisia, nyt vain vihellettiin toinen.
Pulkkinen on suomivihan uhri. Tervetuloa Jokereihin ensi vuonna!