Näinhän sen sitten täytyy olla. Jos nyt radiota kuulematta ja paikan päällä olematta heittäisin vielä faktaa peliin, että SaiPalainen on saattanut jopa noutaa Kärppäpelaajan kauempaa törmäilemään omaan molariin. Tauru on siis automaattisesti väärässä, SaiPalainen gooni nouti Kärpän ja Muukkoselle hommia taas.-Mercury- kirjoitti:Stenkan mukaan taas Saipa-pelaaja suuresti vaikutti tapahtuneeseen, eli Kärppä olisi luistellut ohi mutta joku Saipa päättikin että taklaanpa ton päin omaa molaria.
No tämä mullekin tuli heti mieleen...Kokko on kuitenkin viivassa aika älyttömän tärkeä mies. Kyllähän se väkisinkin näkyy kun alkukaudesta ylivoimaa runsaasti pelanneet miehet on pois rosterista. SaiPalla kun ei mun mielestä ole oikeastaan yhtään Kokon tyyppistä kaveria nyt tilalla.Serge kirjoitti:Näkyyköhän se Villen ja Kokon poissaolo nyt sitten tässä?
Kudroc? Kaveri ainakin viivamiehen paikalta maaleja laukonut, muttei ehkä aivan Kokon veroinen pelinrakentaja kumminkaan ole.Franz kirjoitti:SaiPalla kun ei mun mielestä ole oikeastaan yhtään Kokon tyyppistä kaveria nyt tilalla.
J.Pajunen kirjoitti:Kudroc? Kaveri ainakin viivamiehen paikalta maaleja laukonut, muttei ehkä aivan Kokon veroinen pelinrakentaja kumminkaan ole.
Swift kirjoitti:Pyörälähän sen tekaisi, paskempikin joukkue joskus osuu kun vittu saa tuollaisia määriä yv:llä yrittää.
Swift kirjoitti:Pyörälähän sen tekaisi, paskempikin joukkue joskus osuu kun vittu saa tuollaisia määriä yv:llä yrittää.
peikko#13 kirjoitti:Ainakin Stenkalta saa sellaisen kuvan, että Kärpät vie ja Saipa roikkuu mukana, joten ei kai niiden jäähyjen pidä tasankaan mennä.
MetalMac kirjoitti:No onpa yllättävää!
En mielestäni sanonut, että Saipalla ei ole yhtä hyvää pakkia kuin Kokko. Tarkoitin juurikin tätä ominaisuutta rakentaa peliä ja kykyä rauhoittaa kiekko viivassa.J.Pajunen kirjoitti:Kudroc? Kaveri ainakin viivamiehen paikalta maaleja laukonut, muttei ehkä aivan Kokon veroinen pelinrakentaja kumminkaan ole.
peikko#13 kirjoitti:Nii-i. Harmi, että ei ole puolueetonta selostusta tarjolla. Näkemättä paha mennä komentoimaan Rönniä, yleensä ei kyllä vakuuta.
Joo, eikä tuomaroida(=Individual kirjoitti:Mun johtopäätös on, että ei tätä lajia näköjään kukaan ihminen tällä pallolla osaa selostaa.
peikko#13 kirjoitti:Ainakin Stenkalta saa sellaisen kuvan, että Kärpät vie ja Saipa roikkuu mukana, joten ei kai niiden jäähyjen pidä tasankaan mennä.
Pakko sanoa, että käypäs katsomassa sitä kahva-, koukku-, estämisjäähytilastoa. SaiPa löytyy sijalta 14, Kärpät toisena. Ei sillä, että se automaattisesti sitä tarkoittaisi, ettei SaiPa roikkuisi.seisnauraa kirjoitti:Tästä olen hyvinkin samaa mieltä, että eihän niiden jäähyjen pidä tasan mennä, jos toinen rikkoo enemmän. Se on vaan perseestä, että sitten kun toinen joukkue saa enemmän jäähyjä ja häviää, peli on ratkennut tuomariin.
Mitä suotta ottamaan niitä jäähyjä, pelaa sitten niin pirun siististi, jos ei oo tarvetta koukkia tai muuten rikkoa.