Ja ties monettako kevättä putkeen kohdataan. Kova sarja tulossa.
Ainakin Sateentekijä sai haluamiaan avautumisiaHeh ... monta meistä ei-jokeri faneista asuu lähempänä hesan keskustaa kuin sinä sieltä Korsosta huutelet :)
Älä pelle unta näe.
Pidempään me pelataan tänä keväänä kuin te ja ensi kaudella kuitenkin samassa sarjassa.
Jääkö sittenkään pois ekasta matsista? Eihän siitä ottelurangaistusta tullut vaan PRK ja kymppitili nollautuu pleijareihin.
Voi *ttu Honkanen ja Sihvonen mättää... Honkanen ulos ekasta pleijaripelistä. :(
Toivotaan, että kun ei alottanut niin selviäis ilman istumista.
Toivottavasti Määngäärdillä ja pelaajilla on sama asenne kuin sulla :)
Voi *ttu Honkanen ja Sihvonen mättää... Honkanen ulos ekasta pleijaripelistä. :(
Toivotaan, että kun ei alottanut niin selviäis ilman istumista.
Jos minä olisin SaiPa:n päävalmentaja tällä hetkellä, ilmoittaisin erosta välittömästi lehdistötilaisuudessa. Kaikki omissa käsissä ja kauden tärkeimmässä pelissä turpaan sarjajumbolta 1-5.
On se niin vitun väärin, että Jokerit pääsee pleijareihin ja SaiPa ei.
Ps. En oo ollut sirkusessa kuin katsojana, sekoitat johonkin toiseen.
Siitä en tiedä, mutta kyllä pidän jotain itä-Pasilaa enemmän maaseutuna kuin taka-Töölöä jossa itse asun ...Ainakin Sateentekijä sai haluamiaan avautumisia
Vai Enlund ja Aaltonen, koska Hentusella on yksi peli enemmän pelattuna?
Ei nää oo, hei, mitkään vitun arpajaiset.
Ei vaikutusta, koska TPS voitti oman ottelunsa.
Siitä en tiedä, mutta kyllä pidän jotain itä-Pasilaa enemmän maaseutuna kuin taka-Töölöä jossa itse asun ...
Punaiset saakin asua Bulevardin sillä puolella - tosin oon mä asunut kerran Punavuoressakin ... sielä olikin meno aika hurjaa :)Kyllä se susiraja kulkee Bulevardilla.
Kylläpä kyrpii SaiPan puolesta. Ja vähän Lukonkin. No, TPS on mukava vastus puolivälierissä. Jos vaan Tappara ei loppumetreillä voita Jyväskylää?