Otteluseurantaketju, SM-liigan päätöskierros, la 20.3.2010

  • 131 002
  • 547

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Jos totta puhutaan niin kyllä tämä minua oikeasti harmittaa SaiPafanien puolesta. Toisaalta ei. Itse ne pelit on voitettava kuten Ilves viime ja toissa kaudella on tehnyt ansaitakseen paikkansa (sääli)pleijareissa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
JYPille 5vs3 ylivoima, nyt se maali!

Yllättäen Makkonen ohjaa ylivoimalla 2-3!!
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Huvittavinta on ettei SaiPa kaatunut tänä vuonna edes taistellen. Kaksi viimestä peliä oli jotain ihan muuta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Vittu että vituttaa SaiPan kannattajien puolesta, voi helvetti sentään. Nyt KalPa, nouskaa tasoihin, sekin riittää että jatkoajalla/voittomaalilaukausrangaistuslaukaskilpailussa viette voiton.
 

JohannA

Jäsen
Suosikkijoukkue
K Ä R P Ä T
On tasan pettynyt olo Saipan puolesta. Paljon ennemmin olisin nähnyt Saipan poffeissa kuin Narrit.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
KIIIIIIITOS ILVES!!!!!!!!

Ei tästä elämä enää parane. Mestaruuslippikset jo tilattu.
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä nyt SaiPan kannattajana hajoaisin täysin. Neljä kautta peräkkäin ulos poffeista.... hahaha ja ku vielä niin lähellä ollaan oltu. Onnea pöyttäään.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Siinä se! Kolmansia ollaan, saatanan Kasperi! Ei voi mittään...
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhuh... Voin vain kuvitella SaiPa-fanien vitutuksen määrän, jos kierros päättynee näin. Kyllä SaiPa olisi sen viimeisen sääliplayoff paikan ansainnut, toisin kuin Jokerit.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ja taas Kaspar. Homma selvä. Kolmas sija runkkarissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös