Otteluseurantaketju SM-liigan 5. finaali Tappara-Ässät Ma 22.4.2013

  • 246 921
  • 778
Tila
Viestiketju on suljettu.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Se voittaa, jolla on paremmat hierojat ja energiajuomat. On tama jo niin loppuvasyneiden miesten pelia. Mutta kyllahan tata katsoo, kun ei ole sydarin vaaraa. Kumpikaan ei ole mun joukkue. Tosin satakuntalaisena ja Lukko-kasvattien Raannan, Elon ja Juuselan takia toivon Assien voittoa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IFK ollut lomilla jo ties kuinka kauan ja mitä mä duunaan: tsiigaan joidenkin vitun rehupunttien matsia Hagaskutsista.
Pahinta lienee se, että jännittää aivan helvetisti ja snadi patasydän pamppailee kuin Stadilaisten otteita yyziessä. Mitä Vittua???

Helvetin hyvää peliä molemmilta ja Nelosen nettistreami toimii kuin unelma.

Ga Pata!!!

Niinpä Jokeri kannattajana pitäisi olla jo nukkumassa eikä jännittää peliä. Mutta onhan se jännää.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle muuten aukesi sellainen asia äsken, että Hakametsässä pelit on tähän asti ratkenneet 5sek ennen loppua ja 1sek ennen loppua ja tänään samalla sadasosalla kuin peli loppuu. Seuraavan pelin pitää sitten loppua peliajan jälkeen, eli rankkareilla, eli finaalit päättyy Porissa keskiviikkona.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ei Kivi huutanut pää punaisena, hän sanoi pää punaisena, pään punaisuus ei johdu tuomarille huutamisesta. En tiedä oliko Rautakorven kritisointi oikeutettua, mutta hän aloitti sen sanomalla "Haista vittu!" ja jatkoi "Mitä vittua...". Toisessa tilanteessa ei tullut kuin "Mitä vittua..."

OK, minusta se näytti huutamiselta. Mutta siellä taitaa olla desibelimittari käytössä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Touhuhan on jo liki samankaltaista, kuin Dallas Starsin Stanley-cup vuonna -99. Olikohan 3.s jatkoerä ja 107 min. taulussa, kun Brett Hull iski..

Tai sitten konferenssivälierien Stars-Sharks kuudennessa pelissä vuonna 2008 kun Brenden Morrow iski ratkaisun neljännessä jatkoerässä ja johdatti Dallasin jatkoon. Kello oli silloin paikallista aikaa muistaakseni vähän yli yksi.
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Mistä tuo Virmanenkin tietää jostakin maalivahtien olemisesta kenttäpelaajaan statuksella alueensa ulkopuolella. Eipä taida ihan niin olla ihan varusteidenkin takia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos mun tarttee veikata niin AUK ja Nieminen parivaljakosta toinen ratkasee...
Kuntolajeissa nää vanhat patut vie nuoria mennen ja tullen. Diisseli ei enää ehkä kulje turbolla... mutta vääntöä riittää kyllä aika pitkään.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mistä tuo Virmanenkin tietää jostakin maalivahtien olemisesta kenttäpelaajaan statuksella alueensa ulkopuolella. Eipä taida ihan niin olla ihan varusteidenkin takia.

Virmanen elää edelleen sitä kultaista 90-lukua, mikä kyllä näkyi kun mies oli Jokeri-pomona.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mun isoveli on muuten kerran pelannut Virmasta vastaan. Veljeni vielä koukkasi Virmasta. Olen melkein sukua julkkikselle.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä biisi soi tässä juuri ennen erän aloittamista?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Niemisen kypärä on taas löytynyt ja mies ei voi olla incognitona
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
103.39 on pisin finaali tähän asti ja se HIFK-Ilves 124.xx kaikkien aikojen pisin peli.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mun isoveli on muuten kerran pelannut Virmasta vastaan. Veljeni vielä koukkasi Virmasta. Olen melkein sukua julkkikselle.

Koulukaverin veli löytyy tällä hetkellä Tapparan maalilta. Revi siitä. :D
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kohta tulee SM-liigan historian finaalien pisin ottelu. Jälleen yksi lehti historiankirjoihin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sanotaanko vaikka, että joku Armian löysä sutaisu menee kirveksen luistimesta maaliin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tulin vilkaisemaan ottelun tulosta, Ässien voittoa toki toivoen, ja mitä näenkään? Peli jatkuu yhä! Ihan helmi homma, toivottavasti jyystävät yli puolen yön.

Mikäs on pudotuspelihistorian pisin ottelu, ollaanko jo lähellä sitä?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tappara on aloittanut pirteämmin kolmanen jatkoerän. Ässillä taotaa väsy painaa.
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Finaalien pituusennätys meni sit siinä. Enää venttaillaan meneekö se SM-Liigan enarikin rikki. Eiköhän tää ratkea jonkun vähänkään virkeämmän komealla yksilösuorituksella kun kukaan muu ei jaksa enää luistella.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Alkasko sittenkin Ässillä piiputtaa?? Tappara alkaa ottaa otetta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös