Otteluseurantaketju SM-liigan 5. finaali Tappara-Ässät Ma 22.4.2013

  • 247 446
  • 778
Tila
Viestiketju on suljettu.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän tää haisee ekan vitosen vierasratkaisulta. Ei tunnu Tapparalle tällä kertaa pomppivan tai menevän edes väkisin.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Sinäänsä hauska tilanne, että Tapparan maali oli paitsio ja Ässien maalin Tappara lahjoitti täydellisesti. Eli periaatteessa 0-0 -tilanteesta lähdetään jatkoille.
 

Sic

Jäsen
Nyt pitää Ässien saada jostain uusi vaihde sisään, muuten voi tulla tässä matsissa noutaja. Vierasjoukkueen kannalta tämä erätauko tuli siis hyvään paikkaan.

Nieminen alkoi olla aivan loppu tässä erässä, ei meinannut siinä yhden pitkän vaihdon päätteeksi pysyä edes pystyssä. Mutta taistelijan sielu tuolla konkarilla on suuri.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ryan ratkaisee läpiajosta jatkoajalla, saa ottaa talteen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Veikkaan, että olet vahvasti oikeassa veikkauksessasi. Tai sitten et.
Mä olen aina oikeassa, jopa silloinkin kun olen väärässä.

Vakavasti puhuttuna, jos Ässät vie niin kyllä se kotonaan hoitaa sarjan keskiviikkona. Tapparan voiton jälkeen taas ei tiedä yhtään, koska kahdessa Porin ottelussa Ässät on ollut edellä.

Game seveniä odotellessa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Kyllähän nyt olisi hienoa nähdä Armian nousu parrasvaloihin! Tekee muuten tänään ratkaisun, saa ottaa talteen.

Draamaa ja rytinää, hienoa ja jännittävää vaikka täällä laiturilla ollaankin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mä veikkaan että peli joudutaan keskeyttämään klo 7 aamulla ja pelaajat päästetään nukkumaan :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vittu sinne män. Grönmankin veikkasi Ryania, joten tämä ei voi toteutua :(
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Tässä uhkaa loppua arki-illan periaatteella varatut urheilujuomat. Töitäkin olisi aamulla tässä leirissä, toisin kuin muilla. Ryania, Pihlmania, ja Järvistä veikkailtiin studiossa mahdollisiksi ratkaisijoiksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kyllä pumppu kestäisi jos olisin hallilla ja kannattaisin jompaa kumpaa joukkuetta. Muistan kun vuonna 2008 olin Espoossa seuraamassa Kärppien ja Bluesin välistä toista finaaliottelua ja se peli kesti sen yli 90 minuuttia. Silloin meinasi kyllä sydän tehdä temput pari kertaa.

Ässillä jo pari paikan puolikasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös