Otteluseurantaketju SM-liigan 3. finaali Tappara-Ässät Pe 19.4.2013

  • 114 803
  • 646
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kolmas osa kauden huipennuksesta. Otteluseurantaketju avattu. Kiekon tippumiseen vielä viitisen tuntia.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ja jälleen mennään! Tapparalla mielenkiintoisia ketjumuutoksia, täysi Hakametsä ja perjantai-ilta niin varmasti näemme jälleen mielenkiintoisen pelin! Ässiltä kuulemma tulee 10 linja-autoa, jos olen oikein ymmärtänyt joten Ässien kannattajat ei varmasti tule helpolla häviämään huutokilpailussa. Katse kuitenkin kentälle ja uskon, että tänään näemme pienten marginaalien pelin. Uskon, että Tappara on tänään ottanut itseään niskasta kiinni.

Jälleen ottelun näkyminen vaatii Ruudun sivun päivittämisen, jos sivuille on menty ennen lähetyksen alkua.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Viimeksi tais näkyä ihan hyvin, mutta nyt on vähän pelko perseessä että homma kusee kun käyttäjiä onkin enemmän. Noh itse myös euron sijoitin, joten toivotaan parasta.

Itse en usko, että käyttäjiä olisi juurikaan sen enempää kuin keskiviikkonakaan. Kyllä palvelimet kestää, uskoisin niin. Kohtahan se nähdään!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kohtaa mennään ja Pata on valttia tänään!!
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
pitäiskö sen lähetyksen jo näkyä? Ei minulla ainakaan
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Tappara-fanit viheltää Laaksoselle. Ei kannata, koska Laaksonen ottaa helposti itteensä ja saattaa viheltää vielä enemmän puskaan :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Heti aloituksessa provosoidaan. Savinainen vs Nieminen
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja heti ukkoa boxiin molemmilta. Latausta näyttää olevan!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös