Otteluseurantaketju SM-liigan 2. finaali, ke 17.4.2013

  • 89 698
  • 524
Tila
Viestiketju on suljettu.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan pakeilla tuli hieman huonoja syöttöjä paineen alla. Syöttöjen laatua kun saadaan paremmaksi, niin päästään paineen alta pois ja parhaimmillaan yv-hyökkäyksiä. Nyt kävi niin, että omissa autettiin osittain liikaakin kiekollista eikä ollut ketään kenelle syöttää kiekkoa vauhtiin. Syötöt olivat pakki-pakkia tai sitten laiturille, joka makasi perse laidassa seisovilla jaloilla (niinkuin tietysti pitäisikin). Tuohon painottoman puolen laidan pitäisi tarjota vauhtiin ja sentterin keskeltä helppoa syöttöpaikkaa.

Ässät painosti kaiken kaikkiaan hyvin ja putki liikkui.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Miten tuo ihmisläjä saa edes viheltää näillä näytöillä,ihmeteltiin jo pronssipelissä Jyväskylässä.

Enemmän perusteltavissa olisi ollut Multaselle OR maalivahdin päähän potkaisemisesta. Eikä sekään olisi oikein ollut. Vaan näillä mennään, en usko, että Tappara taipuu huonoon tuuriin tai tuomaritulkintoihin edes tänään, saati koko ottelusarjassa.

Vittu kaikki uskoo, että porilaiset tulee miljoonaa päälle alussa, se tapettiin. Sitten menee pikkuasiat kaikki poskelleen, ja ilmainen johtomaali Ässille. Vieläkin silti uskon, että tämäkään peli ei ole vielä taputeltu, eikä noi tuurit ja tulkinnat voi millään riittä Ässille neljään voittoon.

Tämänkin pelin alku mulle näytti, että Tappara on aika paljonkin parempi kuin Ässät, napsu lisää tehokkuutta, niin homma on paketissa.

Saako mua vituttaa. Jos Ässät mestaruuden ve, silloin se mun mielestä Tappara häviää huonommilleen, Tappara parhaimmillaan ei mun papereissa häviä Ässille vaikka se olisi parhaimmillaan.

Kyllä paras seitsemästä näyttää sen parhaan, ihan varmasti, pulinat pois. Vaan tän pitäisi olla meidän, jotain mokataan jos ei kannu ole kotona.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Saako mua vituttaa. Jos Ässät mestaruuden ve, silloin se mun mielestä Tappara häviää huonommilleen, Tappara parhaimmillaan ei mun papereissa häviä Ässille vaikka se olisi parhaimmillaan..

Tässä taisi olla tämän ketjun pahimmat pohjat. Toistaiseksi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole kuin alussa kerran pätkässyt noin 5 sekunniksi, mutta sen jälkeen toiminut kuin junan vessa. Pientä myötähäpeää porilaisille, jotka huutelee tuomarille erän alussa nuijaa? Nuija, kun meni antamaan Tapparalle jäähyn.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muuten hyvin tasaista peliä, annetaan kuitenkin edge Ässille maalinkin myötä.

Juuri näin. Peli on ollut hyvin tasaista maalipaikoilla laskettuna.

Koskiranta ei nyt ole ihan tasollaan, valitettavasti. Kuuma Koskiranta olisi laittanut sen irtokiekon pömpeliin Ässien mailaviidakosta huolimatta.

Oman maalin edustan Tappara piti aivan loistavasti lukuunottamatta tuota pientä nukahdusta, joka tuotti 1-0 -maalin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Heshka niittaa niin että Peltolalta lentää kypärä päästä :)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tapparalla liikaa pelaajia kentällä. Ässillähän oli jo ekassa erässä samaisesta syystä alivoima.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taimi tekee ylivoimalla 2-0 PADALLE!!!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rautakorpi muistuttaa vanhemmiten enemmän ja enemmän Aimo Nivaskaa. Noin vuosikymmen eteenpäin ja siinä on identtiset kaksoset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös