Mainos

Otteluseurantaketju SM-liiga to 4.10.2012

• 175 168
  • 637

Jeffrey

Jäsen
Ei. Lamberg loukkaantui, koska ryntäsi järjettömällä vauhdilla päin Tuohilampea, joka ei tehnyt tilanteessa mitään väärää tahi poikkeavaa. Taidat olla huomiohuora.

Mä olen edelleen ainakin halukas uskomaan siihen, että Lamberg väisti koska ei voinut enöö taklata. Kuvittele mitä olisi (voinut) tapahtua jos Lamberg olisi tuolla vauhdilla ja tuolla sotilaallisella kumarruksella ajanut tuohilampea päin. Näin ollen siitä ei pääse mihinkään, että tuo kumarrus aiheutti Lambergin loukkaantumisen.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelicans saa liikaa avopaikkoja. Juuttiketjulle kardinaalimunaus,mutta smolenak pistää tyhjistä ohi. No toivottavasti lukko iskee kun paikka tulee.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Näin, Eminger vissiin 1-2:een.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järkyttävää jäähyilyä... Väärä vaihto. Kestäkää nyt edes prkl! Jos Jokerit ei näillä ylivoimilla peliä vie niin ansaitseekin hävitä vaikkei HIFK ihmeitä esitä.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Ja Hemingway palasi lähes kuolleiden kirjoista tekemään maalin. Pesosen henki elää vahvana.

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mitä siellä oikein tapahtui? Tiedossa on, että oulussa lääketiede on vuosikymmeniä muuta maailmaa edelllä, mutta siis mies vietiin paareilla pois ja täälläkin oli viestiä, että Eminger on ihan sökönä.

Voi itku. Eminger sai kovan tällin, pelasi vielä niin kauan että joukkue sai purettua pahan paineen ja sitten jäi kieriskelemään. Kalastelua nähnytkään.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä olen edelleen ainakin halukas uskomaan siihen, että Lamberg väisti koska ei voinut enöö taklata. Kuvittele mitä olisi (voinut) tapahtua jos Lamberg olisi tuolla vauhdilla ja tuolla sotilaallisella kumarruksella ajanut tuohilampea päin. Näin ollen siitä ei pääse mihinkään, että tuo kumarrus aiheutti Lambergin loukkaantumisen.
Mihin Lambergin pää olisi osunut, jos Tuohilampi ei olisi muuttanut oman päänsä asentoa? Vastaan puolestasi: Tuohilammen nenään.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä siellä oikein tapahtui? Tiedossa on, että oulussa lääketiede on vuosikymmeniä muuta maailmaa edelllä, mutta siis mies vietiin paareilla pois ja täälläkin oli viestiä, että Eminger on ihan sökönä.

Hän onneksi raahautui itse vaihtoon, tällä kertaa ihmeen teki kyllä Ilveksen lääkäri. Että selvisi säikähdyksellä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, Lukon jalat jäi pukukoppiin taas toisen erän ajaksi. Jos meinaan selostusta on uskominen.

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Ja sehän kääntyy nopeasti, uskon Kärppien touhuun palautuu!

Haataja 1-1 ja Ema Eminger ensimmäisellä liigamaalilla 1-2! (Lehtonen jostain syystä merkittiin toistaiseksi tilastoon)

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
No tuleehan se 2-1. Ansaittu maali Jokereille. Ei HIFK kärsi ottaa noin paljon jäähyjä.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kuka sanoi, että HIFK:lla on veskariongelma. Suurin ongelma lymyilee penkintakana, hän on luopio.

Mutta sekään ei riitä, sitä saa mitä tilaa. Jokerit 2-1 johtoon. Lisää vaan jäähyjä.
Karlssonilta aika näppärä passi Filppulalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy