Otteluseurantaketju SM-liiga to 4.10.2012

  • 174 813
  • 637

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Taitaa olla väärin voitettu tämä peli Lukolta.

Kyllä ne hienot kuviot sieltä vielä löytyvät muutenkin kuin ylivoimalle, vapise Pori!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Raumam Boja ei ainakaan lähde mihinkään ennen loppusummerin soittoa vaikka häviöllä oltaisiinkin...

Kyllä ne joka hallissa on paikalla summeriin asti, jotka joukkuettaan rakastavat eivätkä ole huolissaan esim. ruuhkista, jotka ovat pidemmät jos lähtee 2 min. myöhemmin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä ne hienot kuviot sieltä vielä löytyvät muutenkin kuin ylivoimalle, vapise Pori!

Mä en kyllä nyt puhu mistään kuvioista, vaan ihan normi viisikkopelistä. Ja etenkin puolustuspelistä.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Ilves - Kärpät

Nyt Jokinen kiinnipitämisestä istumaan ja Ilvekselle mahdollisuus tasoittaa peli ylivoimalla.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mä en kyllä nyt puhu mistään kuvioista, vaan ihan normi viisikkopelistä. Ja etenkin puolustuspelistä.

Kerro nyt mitä vikaa siinä on, kun aloitit? Jopa Caldwell on ollut näkymätön tänään, mikä on hyvä.

Omiin on mennyt yksi ja Nielsen joutunut vaivaiset 2o kertaa torjumaan.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä, mutta eteenpäin on kuitenkin menty. Aina pitää nähdä positiivisuudet asioista :)

Juu ja voitto kelpaa toki aina :)

Lähinnä sitä harmittelen, että Lukko lähti tuohon Pelicansin heikkoon tempoon mukaan. Turhaa ruiskimista mielestäni, mutta voitti on tietysti tärkeintä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raumam Boja ei ainakaan lähde mihinkään ennen loppusummerin soittoa vaikka häviöllä oltaisiinkin...
En minäkään lähde, mutta iso osa istumakatsomon porukasta lähtee. Tosin ainahan siellä niitä on jotka lähtevät ennen aikojaan vaikka Lukko peliä johtaisikin, välttelevät varmaankin niitä megalomaanisia ruuhkia.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Kiitos vitusti Huml, jos tämä ottelu vielä kusee. Pitäisi jo alkaa sen kasetin kestämään tuolla kokemuksella..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
On tuo Karhunen aivan karmivaa katsottavaa, kun pelaajilla on koko ajan kiire tuon ylipelaamisen vuoksi.

No toivottavasti Ilves nyt tasoittaa, jotta ylihintaisesta urpon kausarista on jotain iloa.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Mä en kyllä nyt puhu mistään kuvioista, vaan ihan normi viisikkopelistä. Ja etenkin puolustuspelistä.

Kyllä mä sanoisin että puolustuspeli on aikalailla uomissaan. Tietty se ässäfanin näkökulmasta näyttää aina huonolta. Hyvin Lukko on kyllä loppuhetket jäädyttänyt Pelsujen peliä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves - Kärpät

Marjamäki ohjas tolppaan. Ilves pelaa ilman maalivahtia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös