Otteluseurantaketju SM-liiga to 4.10.2012

• 175 386
  • 637

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No varmasti turhauttaa, jos sekä ykkössentteri ja nelossentteri on taklattu pitkille saikuille. Sitten tuuppaset vähän Jokista, joka filmaa sitten kakkosen. Aivan varmasti turhauttaa.

Sen nyt varmaan näit itsekin että Kuronen horjahti itse ennen laitaa pahan näköisesti eikä Mäntymaa ehtinyt tehdä mitään. Sitä mitään taklattu pois. Kompuroi itse ja löi pään Mäntymaan polveen.

Ja jos turhauttaa niin niskaan se kannattaa tulla takaapäin.

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
No varmasti turhauttaa, jos sekä ykkössentteri ja nelossentteri on taklattu pitkille saikuille. Sitten tuuppaset vähän Jokista, joka filmaa sitten kakkosen. Aivan varmasti turhauttaa.

Nyt on kyllä melkoista värikynää siellä päässä. Varsinkaan Mäntymään tilanteessa ei ollut mitään vaan itse Kuronen hölmöili. Kangasniemi jaksaa melkein joka peliin ottaa näitä 2min fiksuja jäähyjä.

Heittikö tuomarit valokuvaajan Tampereella suihkun puolelle?

Mun silmään näytti siltä, että Lennu olis ohjannu vedon maaliin. No ihan se ja sama, 3-2.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä nyt aika vahvasti haisee Pelicansin maalilta.

Ja Lukko ottaakin aikalisän saman tien.

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Dufva ottaa aikalisän. Hyvää reagointia nyt. Juutit alkaa väsyä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko aikalisä. Ihmetellä täytyy miten kokenut joukkue voi löysäillä noin paljon. No tänään siihen on varaa.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen huomio, että Ville Peltosen maali 1. erässä oli hänelle uran 300. tehopiste SM-liigassa.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Miksi Ilveksen fanikatsomo ulvoo jäähyä joka taklauksesta?

Siis ymmärrän että jos olisi joku rike tai edes sinnepäin, mutta jokaisesta kontaktista huudetaan. Eivätkö ne tunne sääntöjä? Hakametsähän on puusilmäisempi kuin Hippos tällä saralla.

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Favorin & Salonen ei petä koskaan, kaksi erää vihelletään kaikesta ja kolmannessa pitää olla niin pommin varma tilanne , että on pakko viheltää (Tyrväinen). Kahdessa aikaisemassa erässä olisi jäähyt vihelletty Väänäsen estämisestä ja Tuohilammen (?) kampista.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Janne Kerästä koukataan ja Lukko ylivoimalle. Jormakka rikkojana.

Laittakaas karjut nyt kuitti tälle pelille.

Ja sieltä se tulee. 1-4 Lukolle, tekijä on vielä tuntematon suuruus.

Mikkel Bödkerin ensimmäinen liigamaali, hyvä Juutinrauman mies.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Petrell ajoi itsensä plekseihin ja naureskeli tämän jälkeen. Hieno mies, vaikka pelaakin IFK:ssa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy