Canal Sport1-kanavalta. Lawson hörppäs sitten tuon kolmannen aika hyvin, en oikeen usko että Lukko enää tuosta nousee..ERski kirjoitti:mistäs te näitä matseja katotte?
Canal Sport1-kanavalta. Lawson hörppäs sitten tuon kolmannen aika hyvin, en oikeen usko että Lukko enää tuosta nousee..ERski kirjoitti:mistäs te näitä matseja katotte?
Pressiboxi kirjoitti:1-3 MAKKONEN!!
Ookke, tänks:P-Niks- kirjoitti:Tps peli tulee canalilta ja mitä nyt muut kuuntelee radiosta matseja.
ERski kirjoitti:Ookke, tänks:P
olispa canal itelläki
Kirjoitit:Grainger kirjoitti:Lawson!
Raumalaiset lukee sen mitä kirjoitin otteluketjuun tästä miehestä..
Kyllä mä luulen, että lukon peli oli ihan tossa jo... Tuskin Hurme rupee kolmea maalia enää päästämään:Pjupster kirjoitti:Kyllä tuosta vielä noustaan. Saadaan normaalipeli käyntiin, niin kyllä Tepsukat jäävät jalkoihin. Porilaisetkin konttaavat kyllä, mutta eivätpä he pisteitä tarvitsekaan.
ERski kirjoitti:Kyllä mä luulen, että lukon peli oli ihan tossa jo... Tuskin Hurme rupee kolmea maalia enää päästämään:P
ERski kirjoitti:Niin ja täytyy myös ottaa huomioon et tepsikin rykäsee viel pari tohon
Pronger kirjoitti:Lawson on pelannut tasaisen hyvin lukossa ja vain sinä taidat tietää mikä tuo ikävä taso on minne hän palaa..
ERski kirjoitti:Kyllä mä luulen, että lukon peli oli ihan tossa jo... Tuskin Hurme rupee kolmea maalia enää päästämään:P
Niin ja täytyy myös ottaa huomioon et tepsikin rykäsee viel pari tohon
Tottahan tuokin, mutta Hurme on kuitenkin Hurme ja uskon aika vakaasti että ei se tätä enää ryssi:P-Niks- kirjoitti:Jos vain Lukko pääsee ylivoimaa pyörittämään niin peli on täysin auki.
Nyt Lukon on pakko saada heti maali jotta saavat otteen myös seuraavaan erään.
Pientä sarkasmia havaittavissa. Katotaan nyt sit miten käyjupster kirjoitti:Nii joo hei pitääki ottaa huomioon. Ei kai SM-liigan toiseksi paras kassarikaan nyt kolmea enää hei päästä. Mitä ajattelin.
Jos yv on yhtä tehokasta kuin ekassa erässä niin kiire tulee, ei auta mikään-Niks- kirjoitti:Jos vain Lukko pääsee ylivoimaa pyörittämään niin peli on täysin auki.
Nyt Lukon on pakko saada heti maali jotta saavat otteen myös seuraavaan erään.
ERski kirjoitti:Tottahan tuokin, mutta Hurme on kuitenkin Hurme ja uskon aika vakaasti että ei se tätä enää ryssi:P
Lecavalier kirjoitti:Voisko joku laittaa linkkiä SaiPan nettiradiosta?