Otteluseurantaketju SM-liiga, to 31.1.2013

  • 136 898
  • 483
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Oliko femma kaukana tuosta Karhun taklauksesta? Itse seuraan vain täältä peliä. Ja missä taklaus tapahtui, keskellä, laidassa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kalle Koskinen on kyllä huikeassa iskussa. Nyt jo syöttö taas kahteen maaliin. Kaltevan ohella JYPin ykköspakki.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jääkiekkoilijat eivät tosiaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Kuuteen laskeminen tuottaa Lukolle suuria ongelmia.
Tämä muuten ihmetyttänyt itseäni pitkään. Miten vaihdot suoritetaan nykyään lätkässä? Silloin kuin minä pelasin, eli aikana jolloin mailat oli puuta ja miehet terästä, niin mulla oli ainoastaan kaksi äijää ketä seurata, kakkos- ja kolmossentteri. Minä menin jäälle ainoastaan kun jompikumpi näistä tuli vaihtoon. Ei tarvinnut kuin osata laskea kahteen. Onko tästä todellakin luovuttu nykylätkässä?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitenkäs Moran on selviytynyt?
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Ei helvetti mää rakastan Boycea nyt jo :D Jakaa niin painavaa niittiä ihan kokoajan että tykkään! Taklannut tässä pelissä enemmän kuin kukaan muu yhteensä!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perrinin ketju keskittyi taas pyörimään omassa päässä ja kaikkihan lähti siitä kun Perrin menetti kiekon tyhmästi omalla sinisellä.

Boyesiltä 2-3 painavaa taklausta tuossakin vaihdossa, joten fyysinen peli näyttää ainakin ovella todella hyvässä kuosissa tämän miehen osalta kuten odottaa saattoikin.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällä hetkellä HIFK-Lukko pelin taso on loistava. Jipii!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Aj:lle perusjäähy .
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tuu ny vittuun sieltä Vehanen. Talaja tekee todella helposti 2-0.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Vaikea peli tulossa. Kohtuu hyvin roikutaan, mutta nyt ei kyllä paras päivä Petellä. Helpohkosti menee 2-0.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Talajan ranne tuottaa tulosta stadissa ja peli 2-0...
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vehanen imaisee. Pete ollut ihmeen epävarma. Tuurilla selvinnyt pomputteluista tähän asti. Nyt voisi Lukko yrittää edes karvata ja hyökätä. Tylsää katsottavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös