Niko Karhu torppaa Kohoa käsillä päähän ja päähän kohdistuneesta taklauksesta 2+10 jäähy. Ensimmäinen SaiPa-yv.
Tämä muuten ihmetyttänyt itseäni pitkään. Miten vaihdot suoritetaan nykyään lätkässä? Silloin kuin minä pelasin, eli aikana jolloin mailat oli puuta ja miehet terästä, niin mulla oli ainoastaan kaksi äijää ketä seurata, kakkos- ja kolmossentteri. Minä menin jäälle ainoastaan kun jompikumpi näistä tuli vaihtoon. Ei tarvinnut kuin osata laskea kahteen. Onko tästä todellakin luovuttu nykylätkässä?Jääkiekkoilijat eivät tosiaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Kuuteen laskeminen tuottaa Lukolle suuria ongelmia.
Melko näkymätön ollut. Ylivoimalla järjesti hyvän hässäkän maalille, mutta siihen ne väläytykset ovatkin sitten jääneet.Mitenkäs Moran on selviytynyt?
Ei vielä mitään erityistä koko ketjulta.Mitenkäs Moran on selviytynyt?
Oliko femma kaukana tuosta Karhun taklauksesta? Itse seuraan vain täältä peliä. Ja missä taklaus tapahtui, keskellä, laidassa?
Silloin kuin minä pelasin, eli aikana jolloin mailat oli puuta ja miehet terästä, niin mulla oli ainoastaan kaksi äijää ketä seurata, kakkos- ja kolmossentteri.