Otteluseurantaketju SM-liiga to 30.9.2010

  • 90 848
  • 346

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ipa tarjoilee noita yv-saumoja kivasti. Ja kiva tietenkin kun niistä pystytään rankaisemaan. Lisää vaan.
 

roller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tuokkola 9 torjuntaa ja 4 päästettyä maalia, josko ois vaihdon vuoro...tiiä sitten mitä siellä todellisuudessa tapahtuu. Joka tapauksessa narrien kassarilla melkein 2x torjuntoja ja yksi päästetty häkki.

Ei ole ollut Tuokkolan maali mikään Jokereiden neljästä. Pari hassua pomppumaalia ja kaksi komeeta vetoa suoraan syötösötä. Tietysti Tuokkolan suoritukseen vaikuttaa vasta yksi pelattu peli liigassa tällä kaudella. Pelituntuma on kuitenkin kaiken a ja o molarin touhuissa.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt alkaa Ilveksen nuorella joukkueella olla ensimmäisiä kriittisiä hetkiä tällä kaudella. Kaksi tappiota alla ja tänään meinaa lukemat revetä suuriksi. Saa nähdä miten junnut pystyvät tämän käsittelemään.
 

tutzba

Jäsen
Mitä? Mistä lähtien on voitu käydä rankkaria tarkistamassa videolta? Nyt sitten faktaa pöytään, en ole koskaan tuollaista kuullutkaan ja olen satavarma, että noin ei voi tehdä.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Tämän illan jälkeen Juusolla on hiukkasen nätti torjuntaprosentti.

Vaan kenen syystä? Urhoa seuraavilta kommenttia?

2-0 maalissa Kanki seurasi aitiopaikalta kun Kerman pääsi kikkailemaan metristä kiekon maaliin. HIFK:n peli väsynyttä paskaa. Juuso pitää hetkittäin joukkuetta pystyssä.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännä tilanne tosiaan Jaffalassa.

-> Ei maalia.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Varmaan näki tuon kiekon sulkemisen ihan hyvissä ajoin, mutta kävi videolta tarkistamassa vain sen, kävikö kiekko maalissa.

Ja säännöissähän toki lukee siis, että jos sulkee kiekon maalialueella, tuomitaan rankkari.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei sitten edes rankkarista maistu maalinteko. Eipä sitä toki varmaan kukaan tosissaan olettanutkaan, että 2-3 tehtyä maalia riittää jatkuvasti voittoon.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Jännä tilanne joo. Tuomarit koomaa voisin kuvitella.

Rankkarit tuomitaan jos hyökkäävä pelaaja menettää selvän maalipaikan rikkeen seurauksena. Nyt taas maalia tutkitaan videolta, joten siitä voisi kuvitella, että hyökkäävä pelaaja e menettänyt maalipaikkaa. Joten 2min olisi ollut oikea ratkaisu, koska videoilta ei voida tarkistaa sitä tuomitaanko rankkari vai ei.

No, hyvä näin kun maalia ei tullut.

edit: jaa, jos rankkari tuli kiekon peittämisestä maalialueella - niin ok. Mut rankkari pöolisi pitänyt viheltää ennen videotarkastusta.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan näki tuon kiekon sulkemisen ihan hyvissä ajoin, mutta kävi videolta tarkistamassa vain sen, kävikö kiekko maalissa.

Luultavasti näin, mutta eiköhän tuomarin olisi ensin pitänyt näyttää rankkaria ja sitten käydä tarkistamassa kävikö maalissa. Nyt jäi sellainen kuva, että saattoi kysäistä videomieheltä sulkiko Kauppinen kiekon kädellä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JYP:lle rankkari videotarkistuksen jälkeen?

Lärvinen torjui.

Mun mielestä Leppäsen olisi pitänyt ensin näyttää rankkaria, sen jälkeen sitten videotarkistusta ja katsoa että oliko maali vai ei. Ei ollut ja sitten rankkari voimaan.... Voipi olla että olen väärässä ja Leppänen on jumala.
 

tutzba

Jäsen
Mitä? Mistä lähtien on voitu käydä rankkaria tarkistamassa videolta? Nyt sitten faktaa pöytään, en ole koskaan tuollaista kuullutkaan ja olen satavarma, että noin ei voi tehdä.

Onko tämä joku uusi sääntö?!

Pitää vähän perua. Mestikseenhän tuli täksi kaudeksi nuo videot, joista tuomari voi itse käydä katsomassa tilanteita.

Ainakin Mestiksessä. Varmaankin tulee myös SM-liigaan.

Mestikseen videotukijärjestelmä 2010-2011
-Kauden aikana kaikkiin mestishalleihin asennetaan videotukijärjestelmä
-Kamerat kattoon
-Tallentimet ja näytöt salkuissa toimitsija-aitioon
-Tuomarit käyvät itse tarkistamassa videolta
-Tallenteita voidaan tarkastella myös netissä

Eli kai siellä tuota käytettiin.

Edit: Ellei sitten salaa näyttänyt rankkarimerkkiä ja sitten kävikin vain tarkistamassa kävikö kiekko maalissa.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tai sitten tuomari oli jo tehnyt päätöksen että jos kiekko ei ole maalissa tuomitaan rangaistuslaukaus ennen kuin kävi tarkistamassa tilanteen, koska puollustaja pelaa/sulkee kiekon maalivahdinalueella kädellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös