Miten ihmeessä Lassila on vielä SM-liigassa? Luulis että lähtis edes koittamaan jonnekkin isompaan sarjaan.
Se diggailee Hämeenlinnasta.
Miten ihmeessä Lassila on vielä SM-liigassa? Luulis että lähtis edes koittamaan jonnekkin isompaan sarjaan.
Nyt on korjattu SM-liigan sivuille, että KalPan 2-2-maalin tekijä olisi Junnila!
Minun veikkaukseni on että on vielä ensi kaudellakin SM-liigassa ja oranssinutuissa. Just tuli uus lapsi ja mies kun ei vaan ole niin rahan ahne. Kerkee sitä muutaman vuoden päästä vielä hakee ne miljuunat tuolta maailmalta, nyt mies ainakin omien sanojen mukaan arvostaa ihan eri asioita ja minä nostan hattua hänelle.Miten ihmeessä Lassila on vielä SM-liigassa? Luulis että lähtis edes koittamaan jonnekkin isompaan sarjaan.
Eikä suinkaan ollut eka kerta tällä kaudella.Noniin kummallinen erä oli kyllä. SaiPa tuli erittäin hyvin ja kovalla liikkeellä peliin ja kaksi hienoa läpiajomaalia. Sitten KalPa sai lisää potkua touhuun ja lisäsi liikettä, mutta kummallisen passiiviseksi muuttui SaiPan pelaaminen, miksi vitussa?
Ah, no se selittää. Voisi käydä jopa hunommaksi otteet jos pelaisi jossain kaukana perheestä. Arvostusta kyllä siitä, ettei vaan niiden rahojen perässä juokse.Minun veikkaukseni on että on vielä ensi kaudellakin SM-liigassa ja oranssinutuissa. Just tuli uus lapsi ja mies kun ei vaan ole niin rahan ahne. Kerkee sitä muutaman vuoden päästä vielä hakee ne miljuunat tuolta maailmalta, nyt mies ainakin omien sanojen mukaan arvostaa ihan eri asioita ja minä nostan hattua hänelle.
Nyt arvottiin kyllä Miettiselle jäähy kummallisesti.
Siis voi vittu. Pelaako Granlund tämän illan pelissä Hifkin paidassa SM-Liigaa muttei "pysty" osallistumaan Suomen paidassa peleihin? Ei saatana. Puolestani tämä pygmi saa jatkossa hankkia ruotsin kansalaisuuden. Ei tarvitse Suomen paitaa pukea jatkossakaan.
Tämä on luokkaa "Jos olisi poikani ottaisin sukunimen pois."
Noniin kummallinen erä oli kyllä. SaiPa tuli erittäin hyvin ja kovalla liikkeellä peliin ja kaksi hienoa läpiajomaalia. Sitten KalPa sai lisää potkua touhuun ja lisäsi liikettä, mutta kummallisen passiiviseksi muuttui SaiPan pelaaminen, miksi vitussa?
Ei taida olla Granlundin päätös tämä. Itsehän se kovasti haastatteluissa sanoi että on varmasti tulossa mm-kisoihin, mutta seurajohto sano että niihin kisoihin ei asiaa, jos ei sitä ennen liigassa pelaa. HIFK-fanit varmaan tietää asiasta tarkemmin, mutta näin muistelisin.Siis voi vittu. Pelaako Granlund tämän illan pelissä Hifkin paidassa SM-Liigaa muttei "pysty" osallistumaan Suomen paidassa peleihin? Ei saatana. Puolestani tämä pygmi saa jatkossa hankkia ruotsin kansalaisuuden. Ei tarvitse Suomen paitaa pukea jatkossakaan.
Tämä on luokkaa "Jos olisi poikani ottaisin sukunimen pois."