Jännäksi menee, kun Perttu päättää ottaa ohjat käsiin. 6-2. Rale saa jatkaa kauden loppuun kun näin hyvä loppukiri otettiin.6-1, nousu on alkanut. Vapise HIFK!
Jännäksi menee, kun Perttu päättää ottaa ohjat käsiin. 6-2. Rale saa jatkaa kauden loppuun kun näin hyvä loppukiri otettiin.6-1, nousu on alkanut. Vapise HIFK!
Sulle ei tarvitse näyttää mitään kun et itse koskaan myönnä virheitäsi vaikka ne tuodaan sulle nenän eteen.Jani82, näytätkö sen kohdan sääntökirjasta missä kielletään vastustajan taklaaminen päin maalia? Olen tietysti valmis myöntämään epätietoisuuteni tältä osin mikäli asia noin on.
Toivottavasti TPS selviää tämäniltaisesta tuomarien toimesta sorretuksi joutumiselta voittajana. Ihan törkeää on kyllä ollut SaiPan suosiminen.Pari melkoista rikettä meni SaiPalta läpi jatkoilla, kamppia ja estämistä olisin tarjoillut, mutta tuomarit kanssani ilmeisesti erimieltä.
Peliä kuvastava maali tyhjiin.
Keränen tulee laidasta, laittaa kiekon maaliin ja mailaa tulee takaviistosta niin peevelisti että ei pysty tuulettamaan maalia.
Sulle ei tarvitse näyttää mitään kun et itse koskaan myönnä virheitäsi vaikka ne tuodaan sulle nenän eteen.
Toivottavasti TPS selviää tämäniltaisesta tuomarien toimesta sorretuksi joutumiselta voittajana. Ihan törkeää on kyllä ollut SaiPan suosiminen.
Tässä linkki nelonenpro-sivuille, jossa video tappelusta:
http://www.nelonenpro.fi/jääkiekko/sm-liiga/media/370153
Mahtaa Endrasia vituttaa kun päästi kaksi maalia lopussa vaikka nollapeli oli jo hyppysissä. Hienoa tosiaan että Lukko heräsi lopussa taistelemaan.Vitsi kun oli lähellä voitto, on tosi sääli hävitä tällaisen pelin jälkeen. Parista ihan pikkujutusta jäi kiinni tänään Lukon voitto.
Ryntäys tai kohtuuttoman kova peli kohdasta löytyy.Vaadit Kaukosäätimeltä faktoja tai suoraselkäisyyttä? Good luck...