Otteluseurantaketju SM-liiga To 28.2.2013

  • 116 244
  • 320

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Raanta siellä antaa näyttöjä tulevassa kotihallissaan. Ja mun liigpörssi kiittää (=Armia, Savinainen, Raanta).
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raanta siellä antaa näyttöjä tulevassa kotihallissaan. Ja mun liigpörssi kiittää (=Armia, Savinainen, Raanta).

Heh, tätä tahtia kotihalli on kyllä ihan joku muu kuin Nordis...

Missä ja miten AUK hajosi, onko kellään mitään tietoa?

Ainakaan mitään selvää ei näkynyt paitsi ekan erän lopulla blokkasi kiekon ja vähän näytti tekevän kipeää mutta pelasi vielä muutaman vaihdon sen jälkeen, yhden erän loppuun kestäneen. Toisessa erässä en tiä kävikö edes jäällä.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko Ässillä edes yhtään hävittyä erää tämän voittoputken aikana?

On niitä muutamia, ainakin Blegiä vastaan ja SaiPaa vastaan taitaa olla.

EDIT: Te ootte kaikki hitaita :D
 

J.Ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myös Blues vei 3. erän putken toisessa ottelussa.
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Hyvä Häbä, asiaa tulee tutintäydeltä!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Raanta siellä antaa näyttöjä tulevassa kotihallissaan. Ja mun liigpörssi kiittää (=Armia, Savinainen, Raanta).

Raannalla on varmaa joku NHL- tai KHL-pykala sopimuksessaan. Ja miksei olisi. Noilla otteilla loytaa itsensa pian rahakkaammista liigoista.

Edelleen viihdyttavaa pelia Hesassa. Maalin eteen saa vaan tehda kovasti toita. Assien johtomaali oli taysin ansaittu. Lopputulos on kuitenkin herrassa.
 

JohnDorian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Winnipeg Jets
Joppe Armialta puuttuu enää kaks pinnaa 100p rajapyykistä uratilastois, onkohan mahdollisesti nuorin joka kyseisen rajan mahdollisesti saavuttaa?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitäs Häppölä avautui?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onko nää päätetty kauankin etukäteen? Kahdessa muussa olis jotain panostakin ollu...

Pakostikin tuo on kauan sitten valittu. Olisihan tänään nuo kaksi muuta ottelua olleet kiinnostavuudessaan valovuosia edellä. No pääasia että näytetään kiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös