Otteluseurantaketju SM-liiga to 27.9.2012

  • 228 066
  • 742
Tila
Viestiketju on suljettu.

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Kuopiossa jatkoajalle lukemista 3-3. Olihan kaksijakoinen 60 minuuttia.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Oottakaa ku tanskalaaset tuloo!

Sanokaa mun sanoneeni, että tuo piste (1) joka Lukolla on tällä hetkellä kerättynä, tulee olemaan isossa arvossa keväällä. Sillä ainoalla pisteellä tulee joku joukkue katkerasti häviämään Lukolle runkosarjasijoituksensa.

Enkä edes yritä veikkailla minkä sijan. :)
 

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit kotimaan sarjoissa, saksalaiset joukkueet
Ja olihan tämä odotettavissa, että jokeripelaajalle saadaan arvottua vielä yksi jäähy, ja vanhojen ennusmerkkien mukaan voittomaalihan tästä syntyy.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Jäähyt 2min vs 24min - JYP huomannut et SaiPa totaalipaska yyveellä niin voi huoletta rikkoa?

Edit: jaha, pulli tasoittaa puntteja.
 

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Että osaakin olla vaikeaa. Filppulat hakevat liikaa toisiaan yv:ssä, kakkos-yv toimii jopa paremmin. Ja DeHHHHner jäähylle, ei hyvä. Mutta toi Urho totalin selostaja on paskin selostaja ikinä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sanokaa mun sanoneen, Ilves ottaa tästä pelistä 3 pistettä!
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi pahuksen Pulli minkä teit. Vaikka vahingossa tuo taisi päähän kohdistua. Siihen meni takaa-ajo. Mutta kyllähän tämä matsi Tarkkiin hävittiin ja huonoon ylivoimaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Lukolta loppui taas energia kesken. Hyvin roikuttiin pari erää. Ei kyllä Vehanenkaan vakuuta. Helppoja tänään pari kappaletta.

Annetaan Vehasen levata ja latautua, taidot eivat ole havinneet minnekaan. Onneksi on loistava kakkonen, jota muutenkin ehka tarttis peluuttaa enemman nyt kun on velipoika tulossa messiin.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Heino heittäytyy alivoimalla kuin ratkaisevassa finaalissa vaikka koko kolmas erä tätä ennen on pelattu laiskaa halutonta neppailua.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
JOJENSUU läpajosta ja pari pointsia padalle, kiitos. Täytyy olla tyytyväinen kun melkein paskottiin housuun koko peli.
 

Brother Love

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yes
Jesse Joensuu löylyttää jo aiemmin haukkumansa entisen pelikaverinsa Mikko Koskisen 6-0.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Otetaan nyt edes se kaksi pistettä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omat pojat tekivät kaikki neljän Padan maalia tänään johdattaen Ässät voittoon. Milloin Raumalla?
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Tääki peli onnistuttiin sitte kusemaan. Tää on mun Jokerit!
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Kuinka monta miljoonamiestä Jokerit tarvii voittaakseen? Ei viddu. Päivän pääidea kusi ja kovaa! Onneks maaleja tuli edes y5.5.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi pahuksen Pulli minkä teit. Vaikka vahingossa tuo taisi päähän kohdistua. Siihen meni takaa-ajo. Mutta kyllähän tämä matsi Tarkkiin hävittiin ja huonoon ylivoimaan.

Parempi voitti tehokkaamman viimeistelyn ansiosta ja toki Tarkki otti hyviä koppeja. Sekainen peli kokonaisuudessaan, kun ei juuri 5 vs. 5 pelattu. Eipä SaiPa tänään kotikentällä kummoisia esittänyt ja kyllä JYP ihan itse teki iltansa vaikeaksi hölmöilla jäähyillä. Tästä sitten sarjakärkeen SaiPan ohi yksi peli vähemmän pelanneena ja pisteputki jatkuu!
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei vittu, jatkoajalle Tampereella. Kärki on karannut kohta jo liian kaus, joten jos sääleissä saadaan kotietu, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Hyvin pelaajat vetää Hantan johdolla.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Ei vittu, jatkoajalle Tampereella. Kärki on karannut kohta jo liian kaus, joten jos sääleissä saadaan kotietu, niin olen enemmän kuin tyytyväinen. Hyvin pelaajat vetää Hantan johdolla.

No olihan tossa parin ekan erän aikana paikan noin viitentoista maaliin mutta ah niin totutun tehotonta peli tuntuu olevan vuodesta toiseen.

e. Ja Ilvekselle sitten kaksi pistettä. Jokerit ei voittomaalikilpalua voita kun max. kerran kaudessa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Suikkanen on kyllä yhä piristävä poikkeus tekotärkeiden jäykkiskoutsien joukossa, vaikka välillä jutut menevät noloiksikin:). Lisää näitä miehiä aitioon ja kiekkoon ylipäätään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös