Otteluseurantaketju SM-Liiga To 25.11.2010

  • 182 370
  • 606
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
On kyllä sitten meinaan Euroopan kovin itkijä tämä SaiPan selostaja. Koko ajan jauhaa samaa kasettia kuinka tuomarit ovat SaiPaa vastaan, onnetar on vastustajan puolella eikä SaiPan, SaiPalla on paljon loukkaantumisia...

Noita samoja selityksiä kuulee koko ajan ja ihan joka pelissä. Kyllä sielä on varmasti jotain muutakin vikaa jos joukkue perseilee aina johdon.
Et ole vissiin omia viestejäsi kovin objektiivisesti lueskellut?
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Riksman torjui HIFK:lle voiton, ja tietysti Hamiltonin rannarit.Itse pelissä oli Kärpät parempi pitkän aikaa, paska peli HIFK:lta, mutta kaikki lasketaan ja tyydytään voittoon.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Voi helvetti voiko parimetrinen ruotsalaispakki olla yhtään löysempi kuin tuo meidän oma Savilahti-Nagander....

Ja kyllähän tuolla saa vetää tällä hetkellä vaikka poikittaisella naamaan niin tuomareita ei kiinnosta. Molempiin suuntiin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Heh, koko ottelu muutamaa tilannetta lukuunottamatta tuomaristo on pelannu TPS:n pussiin. Viimeisellä minuutilla SaiPa pääsee parista tilanteesta sitten kuin koira veräjästä ja hirvittävä itku yleisöltä.

Näinhän ei Turussa pitänyt tapahtua? :)
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei noustu viimeiseltä sijalta tänään, mutta pistekin maistuu vaan niin pirun hyvältä. Radion perusteella jäi kyllä selvä SaiPa -jäähy vislaamatta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pistekin on kiva, vaan kelpaisi enemmänkin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Et ole vissiin omia viestejäsi kovin objektiivisesti lueskellut?

Meillä (minulla ja SaiPan selostajalla) on katsos se ero, että minä en olekaan radioselostaja. Jos olisin, en itkisi koko aikaa onnen, loukkaantumisten ja joukkueeni rahan puutteen perään.

Kun kirjoitan otteluseurantaketjuun Ilveksen pelien jäähyjä kommentoidessani kerron vain Radio 957:n selostajan näkemykset.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Sinne kusahti pitkäveto. Jos menee rankkipotkuille Raumalla, niin Blues jää ilman lisäpisteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös