4-1 tilanteessa sanoin noin...No kyllä Ilves tän vielä osaa hävitä.
4-1 tilanteessa sanoin noin...No kyllä Ilves tän vielä osaa hävitä.
Jaahas, Ilves-paniikki.
Tarkoittanee, että Jokerit ja Hifki eivät tänään pelaa...
Ei tuota peliä enää uskalla katsoa...
Jep, jos sen tekis vaikka Rajamäki. :)6:05 jäljellä. Hattutemppu olis kiva...
Pikkaraisen aikaisempaan taklaukseen video.
Ilkka Pikkarainens tackling på Mäntymaa - Slapped - Ilkka Pikkarainen Videos : Firstpost Topic - Page 1
Hehee... Tahatonta komiikkaa Bleg -fanin näppikseltä, varsinkin kun muistaa eilisen Blues-Jokerit -otteluseurannan itkut.
Mitenkäs huonossa vireessä soitellut Vahalahti on pärjäillyt kovan ykkösen laidassa? Onko mies oma itsensä?
Kertokaahan mikä Vahalahtea vaivaa, kun mies ei näytä olevan oma itsensä, vai onko?
No mikä vittu sitä miestä vaivaa? Toivoisi onnistumisia hyvälle pelaajalle kun loukkaantumisiakin on ollut. Liigapörssiäkin ajatellen ;) Sanokaa nyt joku turuukulainen.
Osaatko kertoa minulle mistä seurasta Jokerit sai alkunsa?
Osaatko kertoa minulle miksi normaalisti ihmisiltä tulee paska ulos perseestä, mutta eräiltä blegifaneilta turvasta? Mitäköhän tolla sun viestilläs oli pointtia tähän otteluketjuun?
Paraskin sanoja, joka pelipäivä sama jätkä tappelee täällä.Osaatko kertoa minulle miksi normaalisti ihmisiltä tulee paska ulos perseestä, mutta eräiltä blegifaneilta turvasta? Mitäköhän tolla sun viestilläs oli pointtia tähän otteluketjuun?
Missäs muuten Rich Peverley on JYPin kokoonpanosta?
E: olihan se siellä kakkosketjun laidassa.