Otteluseurantaketju SM-liiga, to 22.11.2012

  • 129 212
  • 452

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on yllättävää, Jokerifani toivoo SaiPalle tappiota. Ilmeisesti "pieni ja sympaattinen" alkaa pikku hiljaa kyllästyttää "Suurten ja mahtavien" faneja. Minua ei.

tai sitten kyse on vedolyönnistä
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tämä on yllättävää, Jokerifani toivoo SaiPalle tappiota. Ilmeisesti "pieni ja sympaattinen" alkaa pikku hiljaa kyllästyttää "Suurten ja mahtavien" faneja. Minua ei.

Voisiko syynä olla kuitenkin sarjataulukko? Ei Jokerit kaukana kärjestä ole.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
SaiPa jatkaa Raumalta tuttua huolimatonta pelaamistaan ja ottaa hölmöjä jäähyjä. Nyt Mark Lee koppiin.
 

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
Tämä on yllättävää, Jokerifani toivoo SaiPalle tappiota. Ilmeisesti "pieni ja sympaattinen" alkaa pikku hiljaa kyllästyttää "Suurten ja mahtavien" faneja. Minua ei.

Minustakin on ihmeellistä, mutta eiköhän siinä ole betsi-rahat kyseessä. ¨
Itse en tule ikinä unohtamaan Willimiesten tifo-protestia. Respect.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on yllättävää, Jokerifani toivoo SaiPalle tappiota. Ilmeisesti "pieni ja sympaattinen" alkaa pikku hiljaa kyllästyttää "Suurten ja mahtavien" faneja. Minua ei.

Tai sitten on vain esimerkiksi vedot kyseessä? Ja totta kai sitä mielii sarjakärkeen. Miksi sua edes kiinnostaa?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, taas on Lukon vuoro kokeilla ylivoimaa. Steve Mooses korkeasta mailasta kaksiminuuttiselle.

Jokohan se harjoiteltu ylivoima tuo vihdoinkin tulosta?
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Ässien ylivoima on surullista seurattavaa. Ei tolla tyylillä ole mahdollista saada edes tuurilla kiekkoa maaliin. Jätkät pyörii kulmissa, kukaan ei halua maalille, tekemisen meininki puuttuu.
 

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2014 (sympatiat Mestikseen), saksalaiset
Mitä säännöt sanoo, kuuluiko Mosekselle tuosta jäähy mailan osuessa Lukko-pelaajaa naamaan, vaikka maila oli lantion korkeudella?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tämä on yllättävää, Jokerifani toivoo SaiPalle tappiota. Ilmeisesti "pieni ja sympaattinen" alkaa pikku hiljaa kyllästyttää "Suurten ja mahtavien" faneja. Minua ei.

Tuohon nyt voi olla lukuisiakin syitä, esim. vedonlyönti. Toinen vaihtoehto on se, että Jokerien voittaessa ja SaiPan hävitessä, Jokerit taitaa mennä sarjakärkeen.

Sitä paitsi sarjaa kyllästyttävän ylivoimaisesti hallitsevalle joukkueelle toivotaan yleensä tappiota.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät - SaiPa

Heshka vetää ylivoimalla tolppaan, muttei sen lähemmäs....
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Nyt oli SaiPalla tuuriakin, kun Heshka(?) pommittaa tolppaan. Noh, hyvällä maalivahdilla jne...
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Virtala vie TPS:n johtoon.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Virtala 1-0.

Kiitos tuomarin taas joka paskoi housuunsa arpoen jälleen Ilvekselle ainoan rangaistuksen.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1-0 Virtala
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Rahaa kiinni. Mutta ei tuo sarjakärkeen siirtyminenkään haittaisi :)
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Hiukan menee vihellykset vituiksi tuomareilla Tampereella. Kaksi huumorijäähyä Ilvekselle ja jälkimmäinen kostautuu.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kiitos tuomarin taas joka paskoi housuunsa arpoen jälleen Ilvekselle ainoan rangaistuksen.

Taklaus vihellyksen jälkeen ja lyönti vastustajan kasvoihin oli ihan oikea ratkaisu. Ei ollut ensimmäiset tilanteet TPS:llä tuossa ylivoimalla vaan ihan ansaittu johto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös