Näin o. Mä olen Lännen nopein.Roku sa olet nopeampi kuin Radio Ramina nettiselostus...
Os. Lukko
Kerho joutu alivoimalle Puustisen tyhmästä hyökkäyspään jäähystä ylivoimalla. Kolehmainen kiekko katsomoon... 5-3 AV:lla Naruarsi yksinläpi ja peli 2-1, saman tien jatkuvalla AV:lla kun Kerho sai 4 kehiin Naru ajoi ihan puhtaasti Tikkasta joka seiso selkä kentälle viivalla ja hauto kiekkoa odottaen että joku niittais ja 5-3 uudestaan ja siitä Lukko veti pelin 2-2. Noin lyhykäisyydessään.Siis mitä siellä Hämeenlinnassa nyt oikeesti tapahtuu? Edellisessä erässä ei tapahtunut mitään, ja nyt sitten tapahtuu kaikkea, Tuomisto ottaa kuulemma roolia...
Mutta huitominen? Onks Piispanen Tuomiston mielestä niin naru, että voi kropalla huitoa vastustajia jos tuuppaamisesta tuo jäähy tulee?En tiedä olenko ainoa mutta mielestäni oli ihan aiheellinen tuo Piispasen jäähy mitä uusinnasta näin. Olisi ollut vallan hyvä mahdollisuus välttää koko tilanne mutta päätti tuupata kaverin laitaan huonossa asennossa.
Mutta huitominen? Onks Piispanen Tuomiston mielestä niin naru, että voi kropalla huitoa vastustajia jos tuuppaamisesta tuo jäähy tulee?
Ei voisi vähempää kiinnostaa toisten murheet, kun omillakin on pasmat sekaisin.Sääliksi käy Tepsiä. Ei osaa muuta sanoa.
Näin o. Mä olen Lännen nopein.