Otteluseurantaketju SM-liiga To 20.12.2012

  • 150 909
  • 612
Tila
Viestiketju on suljettu.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hyvillä mielin voi alkaa valmistautua salibandytreeneihin, tätä peliä ei tarvitse enää jännittää.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
ylönen kokeilee joka pelissä nykyään tuota perstaklausta laitaa vasten ja hpk pelissäkin se toimi! Hienoa nähdä kovia puhtaita taklauksien yrityksiä :) Muutenkin pelicans pelannut ihan hyvin, mutta kyllä ässät on hyvin avittanut pelsua.
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Kauden upein maali, Junnila!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ässillä ei mun laskujen mukaan ole yhtä ainoaa onnistunutta rintamahyökkäystä. Kaikki avaussyötöt harakoille..

Peli etenee juuri kohti sitä 1-2 tappiota
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lennu polkemassa läpi ja Kärppä jäähylle kyseenalaisesti. Mielestäni olka olkaa vasten. Ei näitä!
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Heh, tuomarin käsi nousi vasta kun Koskiranta jäi makaamaan jäähän. Joku 4 sekunnin viive on jo aika liikaa nostaa käsi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
@ Kärpät - HIFK

Mitä se Ara tuosta Junttilan jäähystä purnaa? Junttila nappasi susikädestä kiinni ja veti Petrellin perässään. Viimeisteli työn hienosti viemällä vielä omalla jalallaan Petrelliltä toisen jalan alta. Hyvin vihelletty tämäkin, vaikka syyksi olisi kampituksenkin voinut viheltää.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos, tämä info kiinnosti oikeasti. Olen aina pitänyt Weakmania yliarvostettuna. Veskari - joukkueen tärkein pelaaja. Ei pitäisi Kärppien kokoisen jengin sählätä tuolla osastolla. Nimim. Kokemusta on

Wiikman on mielestäni Lukko-visiittinsä johdosta saanut suhteellisen paljon (ansaitsematontakin) kuraa niskaansa. Ei kai tätä voi pitää mitenkään yliarvostettuna?

Itse pidän Wiikmania ihan kelvollisena maalivahtina, mutta tämän ollessa vähän väliä telakalla ja sitä kautta syntyvän pelituntuman puutteen yms. vuoksi, ei hänen varaansa voi paljoakaan laskea ainakaan ykkösveskarina.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen Ihmiskyrvän fani, siksi avasin hänelle oman ketjunkin. Hienoa!

Kuka nyt ei kyrvästä tykkäisi, kysyy hetero Espoosta :-0. Edelleen IFK:lta todella aktiivista otetta ja paljon riistoja. Ihan kuin kauan kadonneena olleet jalat olisi kaivettu jostain ja otettu saman tien käyttöön.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
KalPa-SaiPa

Jyri Junnilla tekee ehkä mielestäni komeimman maalin tällä kaudella ja tuo KalPan tasoihin. Vituttaa, mutta komea maali.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Urhon selostajat vertasi Junnilaa Ovechkiniin ja ihan syystä. Oli kyllä niin komea häkki, että huh huh...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös