Voi nyt helvetti mikä jäähy Pesoselle, Turun masto ei pysy pystyssä, kun hiukan hipaisee ja tuomiona jäähy kampituksesta.
Kyllä on niin ala-arvoinen paikallismatsi ettei toista. Miten nämä huononevat vuodesta toiseen näin paljon?
Paalanen ilmeisesti yritti tapella Smolenakin?? kanssa, Dixon ajoi Backmanin törkeästi ja muutama minuutti sen jälkeen Lintner taklasi jonkun Ässien pelaajan kyynerpäällä?
Oliko kumpikaan taklaus sellainen, että olisi pelikieltoa odotettavissa?
Honkasen kanssa Paalanen kähisi. Voi olla että Lintner saa yhden lisäpelin istunnon jos videoita lähetellään....
Onko siellä muuten joku Stadin derbyki menossa samaan aikaan? Tapahtuuko siellä jotakin?
En nyt tiedä miten paljon jääkiekkoa oikeasti seuraat, mutta viesteistäsi päätellen ainakin teksti-tv:tä kahlaat. Viime kaudella Helsingin paikallismatsit olivat kyllä kaukana köyhistä Talviklassikoineen ja playoff-sarjoineen...
Ketään ei kiinnosta se, paitsi tietysti hesalaisia ja stadilaisia.Onko siellä muuten joku Stadin derbyki menossa samaan aikaan?
Mä voin ottaa osan kunniasta. Meikäläinen laittoi Hannon sinne maaliin siinä hänen mainitsemassa koulujen välisessä ;) Ja tämä on tosi.c'moon HANNO! Hieno mies :D
Mikä on jokereiden toisten erien maaliero?Asiasta tuskin on mitään tilastoa kovin helposti saatavilla mutta luulen, että Jokerit tekee tänä kautena vielä maalittomien toisien erien ennätyksen. Siis nimenomaan niin etteivät itse tee.
Eihän tuo ole mikään "jos", vaan kaikki ulosajot menee jatkokäsittelyyn? Paalanen, Dixon ja Lintner siis ulosajetut ja nämä kaikki menevät jatkokäsittelyyn.
Urho-tv näytti klipin, jossa on kauniita cheerleadereita ja yksi kehitysvammainen tanssimassa...
Siis onko tää jotain porilaista huumoria, että Dixonin taklaus oli nsJa kyllä tuosta Lintnerin tilanteesta pitäisi ottelu/pari antaa. Tuo joukkue tuossa nimimerkin alla varmasti syö uskottavuutta, mutta oli tuo Ässien peleissä tapahtuneista kauden törkein, ja toivottavasti sellaiseksi myös jää.
Ja kyllä tuosta Lintnerin tilanteesta pitäisi ottelu/pari antaa. Tuo joukkue tuossa nimimerkin alla varmasti syö uskottavuutta, mutta oli tuo Ässien peleissä tapahtuneista kauden törkein, ja toivottavasti sellaiseksi myös jää.