Vai pelottaako Porilaisia ajatus, että Lukko ajaisi vielä rinnalle tällä kaudella?
Miksi kaikkien tappioputket päättyvät aina Lukkoa vastaan?
Miksi kaikkien tappioputket päättyvät aina Lukkoa vastaan?
Miksi ihmeessä? Kyseinen herrahan saa aikaan mahtavia keskusteluja esimerkiksi tälläkin foorumilla ja pääosin muiden kuin SaiPa:n fanien suunnalta. Minä ainakin nautin näistä keskusteluista kun kaikki valittaa Taurun lääkityksestä (tai sen puuttumisesta). Hieno mies henkeen ja vereen. Pitäähän radiossakin olla trolli, kun niitä foorumeillakin on ;)Onhan toi Tauru ehkä suurin vitsi ikinä missään, luulisi että lappeenrantalaiset koittaisi jotenkin kammeta tuon äijän mäkeen tuolta selotuskopista.
Minä ainakin nautin näistä keskusteluista kun kaikki valittaa Taurun lääkityksestä (tai sen puuttumisesta). Hieno mies henkeen ja vereen. Pitäähän radiossakin olla trolli, kun niitä foorumeillakin on ;)
Ei nyt sentään ihan yhtä suuri vitsi kuin Narrien paikallisradion selostaja, joka oli aika hiljaista miestä tänäänkin.Onhan toi Tauru ehkä suurin vitsi ikinä missään
Miksi ihmeessä? Kyseinen herrahan saa aikaan mahtavia keskusteluja esimerkiksi tälläkin foorumilla ja pääosin muiden kuin SaiPa:n fanien suunnalta. Minä ainakin nautin näistä keskusteluista kun kaikki valittaa Taurun lääkityksestä (tai sen puuttumisesta). Hieno mies henkeen ja vereen. Pitäähän radiossakin olla trolli, kun niitä foorumeillakin on ;)
Miksi ihmeessä? Kyseinen herrahan saa aikaan mahtavia keskusteluja esimerkiksi tälläkin foorumilla ja pääosin muiden kuin SaiPa:n fanien suunnalta. Minä ainakin nautin näistä keskusteluista kun kaikki valittaa Taurun lääkityksestä (tai sen puuttumisesta). Hieno mies henkeen ja vereen. Pitäähän radiossakin olla trolli, kun niitä foorumeillakin on ;)
En tiiä muuten mutta kyllä Ipa on aina omissa kirjoissa ollu jostain syystä vaikee vastustaja.Rankkareille hämeenlinnassa.
Piste tai kaksi kotiintuliaisina on ihan kova juttu Rinkelinmäeltä kun peilataan kerhon edellisiin kotimatseihin.
En tiiä muuten mutta kyllä Ipa on aina omissa kirjoissa ollu jostain syystä vaikee vastustaja.