Hyvää yötä SaiPa. Taisi selkäranka katketa tohon lukon tasoitusmaaliin 5 sekuntia ennen 1.erän loppua.
Turha tässä vielä öitä toivotella. SaiPa on pelannut ihan hyvin ja kahden maalin takaa-ajo ei ole Lukkoa vastaan mitään.
Hyvää yötä SaiPa. Taisi selkäranka katketa tohon lukon tasoitusmaaliin 5 sekuntia ennen 1.erän loppua.
Vitutuksen purkua. Pahoittelen.
Ei kannata ihan kaikkea uskoa vaan ottaa itse selvää. Minäpä autan, tässä liigan alivoimatilastot.
Torjunnat on 26-7 ja johdetaan 2-0.
Kaudesta 2001-02 lähtien SaiPa on pelannut runkosarjassa Raumalla 24 kertaa. Neljä kertaa SaiPa on voittanut ja kaksikymmentä kertaa tullut kuokkaan. Maaliero Lukon hyväksi 86-44.Siä on Lukko vastassa.
IFK:n peli AIVAN sekaisin. Kaikilla tuntuu olevan vapaapäivä, Endrasia luk.ot.
Minä ainakin. Kuinka kauan sitä potentiaalia olisi pitänyt odottaa, jos pelistä toiseen mies aiheuttaa 1-3 maalia omaan päähän? Koko kausi?Vieläkö jotkut ihmettelee miksi kummastelin kun SaiPa päästi Lintnerin tasoisen potentiaalin "pahimpaan kipailijaan", eli 10. sijaa hallussaan pitävään joukkueeseen?
Mitä sitten jos torjunnat on noin. Maalit vaan lasketaan.
Minä ainakin. Kuinka kauan sitä potentiaalia olisi pitänyt odottaa, jos pelistä toiseen mies aiheuttaa 1-3 maalia omaan päähän? Koko kausi?
"Saipan vierasalivoima liigan kolmanneksitoisat huonointa..." Eikö olisi Urhon selostajan ollut helpompi vain sanoa että toiseksi parasta?
Hyvä hyvä Lintner ja Lukko. Lintner tekoo pisteitä odotettuun tahtiin ja täten auttaa Lukkoa varmistamaan playoffpaikan.
Vieläkö jotkut ihmettelee miksi kummastelin kun SaiPa päästi Lintnerin tasoisen potentiaalin "pahimpaan kipailijaan", eli 10. sijaa hallussaan pitävään joukkueeseen?