Mitähän mä siitä leijumisesta sanoinkaan...
Eiköhän tämä ole meidän peli. Maali toivottavasti ja tod. näköisesti sytyttää ja Kerhoa viedään koko kolmaserä. 1-3
Sean Connery kirjoitti:Sallinen....ylimieliset pellet saa näpeilleen!!!!
Hardt ja Pulkkinen viltissä.
Alan toivoa lujastia että narrit ja kerho kohtaa pleijareissa. Sitä avautumisen suloisuutta :)
Soppa löytänyt langan vaiko suonenveto jatkuu?
On aika noloa kirjoittaa PELKÄSTÄÄN kolmikirjaiminen lause keskustelupalstalle, toki jos haluat vastaavaa Suomi24-keskustelua tänne, niin siitä vaan.
Itse ainakin pidän jatkoaikaa ihan laadukkaana palstana, enkä minään ihan Lol-palstana.
Tämä on keskustelupalsta, vai Lol-palstako?
On aika noloa kirjoittaa PELKÄSTÄÄN kolmikirjaiminen lause keskustelupalstalle, toki jos haluat vastaavaa Suomi24-keskustelua tänne, niin siitä vaan.
Itse ainakin pidän jatkoaikaa ihan laadukkaana palstana, enkä minään ihan Lol-palstana.
Tämä on keskustelupalsta, vai Lol-palstako?
Minun puolestani asia loppuun käsitelty, hyvä että vääntöä ja intohimoa riitää. ;)
Teemu Pulkkinen on jääkiekon Benjamin Button.
Virmanen keksi try outin, rakkauden ja sananvapauden.Nyt katsoit puusilmilläsi väärin tuon viestin kirjoittajan. Yllättävä juttu sinänsä että siellä puhutaan mustaa valkoiseksi.
Nyt katsoit puusilmilläsi väärin tuon viestin kirjoittajan. Yllättävä juttu sinänsä että siellä puhutaan mustaa valkoiseksi.
Teemu Pulkkinen on jääkiekon Benjamin Button. Kehitys menee ikään kuin väärinpäin.