Valtrat vieläkin nollilla Kerhoa vastaan. Mitä vittua?! Mä oon vallan kummissain...
Manaa vähän lisää niin kohta JYP:illä uppoaa... ;)
Valtrat vieläkin nollilla Kerhoa vastaan. Mitä vittua?! Mä oon vallan kummissain...
Taklauksia odottelee, on muuten tapansa mukaan taas sellaista selostusta ettei kestä kuunnella kolmen minuutin pätkiä isommissa erissä. Noinko tuo Paalanen Karalahtea lyömään ylettäisikään:)Tuskin Karalahti tappelemaan ainakaan lähtee.
Kyllähän tällä maalitehtailijalla varmaan on vientiä tämän kauden jälkeen, vaikka sopimus Jokereihin jatkuukin.
Mutta ei se yhden kauden ihme ole. 2006-mestaruuskaudella jo isossa roolissa.
Väänänen haki rajusti päähän. Toivottavasti ei Zabolle käyny pahasti. Peli rupes lämpenemään.
No joo jos nyt sit 10. kaudella tekee kolmas osan koko uran pisteistä, voidaan puhua yhden kauden ihmeestä vähättelemättä hänen merkitystään Kerhon paidassa aikasemmilla kausilla tai esim nyt Jokereissa.
Väänänen todella koulutti Zaborskya tässä vaihdossa, minkä seurauksena tämä maali syntyi.Rita 1-2 jokereille.
Joo on Lahti hyvä pelaaja SM-liigaan mutta epäilen vahvasti että toinen tällänen kausi tulisi putkeen saatikka enää koskaan Lahdelle.