Niin tämä paljon puhuttu Mielonen, joka on käynyt HIFK:ssakin. Mun mielestäni täysin ylihypetetty pakki.
Ai Juho Mielonen? Hypetetty? Oliko se siinä musikaalissa? Jollei ollut, niin sitten en ymmärrä alkuunkaan.
Niin tämä paljon puhuttu Mielonen, joka on käynyt HIFK:ssakin. Mun mielestäni täysin ylihypetetty pakki.
Hemmetin hyvän näköistä lätkää Lahessa. Paljon vauhtia ja eritoten IFK karvaa syvältä / saa paljon katkoja aikaan. Myllyniemen huippuotteet ja paska tsägä pitäneet maalisarakkeen nollissa. Kibe-MaG-Peltonen tuntuu toimivan hienosti ja vittu nehän liikkuu kentällä kuin silloin joskus ennen! Somereerolla yksi paikka ja kiekko heti putkessa. Myllyniemi oli aivan tsuffella.
En nyt vielä ala kehumaan mutta tossa on melkein jo pelikirjaa... Ehkä sittenkin IFK?
Jos tämä on nyt sitä robottikiekkoa ?
Master Yoda meets Shakespeare.sitten jäänyt miten Kärpät onko bussiin jalat?
Porissa Ässät paljon ahnaampi. Kärpät umpijäässä.
Turku vai Helsinki? Tuollainen talentti kelpaa kyllä Tepsiin varsin hyvin.
Tutkin asiaa ja edellinen 20 maalia kaudessa tehnyt TPS:n ulkkari on ollut Rob Shearer, joka teki 24 maalia kaudella 2001/02. Lähimmäksi 20 maalia ovat myöhemmin ulkkareista päässeet Layne Ulmer (17 maalia kaudella 2006/07) ja Mario Valery-Trabucco (16 maalia kaudella 2010/11).On tää kyllä ihme kaveri, 20 maalia täynnä. Siis TPS:n ulkomaalaisella, jota voi oikeasti kutsua vahvistukseksi! Koskakohan viimeeksi TPS:n ulkkari on saanu 20 maalia kasaan?
Porilaiskannattajat huomio:
Joensuu on toki tervetullut aina mun Ässiin, mutta eikös ollutkin virkistävää ja tarpeellista nähdä välillä yksi erä hokia ilman Jessen 1-2 turhaa jäähyä? ;)
Juuri kun KalPa oli toipunut siitä syyskuun kyykytyksestä!Lukko kyykyttää Kuopiossa. Nurmi 0-3.
Nimimerkki Zamboni kertoo Ilves-ketjussa:
Ketjuun liittyen hallipuheissa liikkuu sellaista tarinaa, että Soinnun muuttoauto matkaisi keväällä kolmostietä pitkin etelärannikkoa kohti.
täytyy yhtyä selostajan mielipiteeseen ja todeta IFK:lta edukseen ovat tänään esiintyneet herrat Liivik ja Sailio.
Ilmalaan vaan: sieltä löytyy todistetusti peliaikaa Ilves -lupauksille vaikka vetäisivät 30 peliä kiikareilla.