Enhän mä niin tarkoittanutkaan :) Anteeksi, jos se vittuilulta kuullosti. Olen vain niin kyllästynyt Miettisvihaan. Kiinnostaisi tietää. (+ yritin olla hauska, huonolla menestyksellä ;)
En minä sitä niin ottanutkaan.
Enhän mä niin tarkoittanutkaan :) Anteeksi, jos se vittuilulta kuullosti. Olen vain niin kyllästynyt Miettisvihaan. Kiinnostaisi tietää. (+ yritin olla hauska, huonolla menestyksellä ;)
Kuuluttajamme Henri Inki kertoo ainakin tällaista Twitterissa.Mankinen ylärima, vittu! Salcido muuten loukkaantunut?
Väärin tehty? Mitä Miettisen hate-club nyt sanoo?
Mankinen ylärima, vittu! Salcido muuten loukkaantunut?
Mites, jos verrataan esim. JYP-Akatemian ja Jokereiden pelejä? Vedät hyvin.On tuolla Espoossa valtava tunnelma hallissa. Kyllä liigassa ja Divarin matseissa on valovuoden ero. Kumman hyväksi niin miettikää sitä.
Näkisin tuon kiekonhallinnan olleen aika merkityksetöntä neppailua omalla alueella, koska HIFK taasen selvästi luopui tuon osion hallinnasta, ja keskittyi tukkimaan keskialuetta. Hyvällä menestyksellä. HIFK-voittoinen erä mielestäni, aika selvästikin vielä.
No Niko kävi juuri maalinedessä sanomassa Hodgmanilla "wanna go?" Toivottavasti lähtee kohta niin Ässät voittaisi tässä aika paljon :)
Aikas monta 2-1 -hyökkäystä ekaan erään. Ne tekee sen itse, taas.
En mä teistä KalPa-kannattajista tiedä, mutta en mä kyllä jollekin Jokeripelaajalle antaisi yhden tehdyn maalin vuoksi anteeksi 50 pelin heikkoa suorittamista.
Hahaha Smole muka painimaan, tuo neiti ei silkkihanskojaan tahraa ja sen tiedät itsekkin ;)
Hahaha Smole muka painimaan, tuo neiti ei silkkihanskojaan tahraa ja sen tiedät itsekkin ;)
Kuuluttajamme Henri Inki kertoo ainakin tällaista Twitterissa.
Salcido loukit, kettu.#SaiPa #smliiga Twitter
Linkki Henri Inkin Twitter-tiliin.
Kumpi, Nakki vai Hodari?....:)
Jos Espoota käytät esimerkkinä, niin varmasti. Eihän siellä ole ollut edes yleisöä tällä kaudella.
Jaahas, JYP jatkoi edellisen pelin kolmannen erän umpisurkeita otteita, aivan ottelun alkua lukuunottamatta. Syötöt ei napsu lapaan
Lukolla ja JYPillä on tosin hallitkin kattilamaisia (Jyväskylän halliin mahtuu vissiin jotain 4500).Eiköhän toi Buranakin herää, kun oikeat pelit alkavat... Mitä tulee yleisömääriin, niin samassa tasossa nuo näyttää olevan JYP, Lukko ja Blues... Parin sadan eroilla...