Otteluseurantaketju SM-liiga ti 5.3.2013

  • 162 637
  • 630
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
MIKÄ VITUN TUOMARIFARSSI TUOLA LAPPEENRANNASSA ON MENOSSA?

EI JUMALAUTA.

Ainiin, tää on SM-Liiga.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lindbohm on kyllä sympaattinen. Hirveä into taklauspeliin ja kova uhma aina oman maalin edessä, haluaa selkeästi olla "iso ja ilkeä" pakki. Fysiikka ei vain riitä tuohon hommaan, kun on omienkin taklaustenkin jäljiltä usein itse katollaan. Avut kiekollisessa pelissäkin vähän kyseenalaiset. Kai se siitä..?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Peltomaa joskus saanut turpaan IFK-pelaajalta, kun tuntuu olevan jokaisessa matsissa IFK:ta vastaan. Yhyy,yhyy sanon minä. Kaikki on meitä vastaan aina.

IFK-vastaisuus on jatkunut jo vuosia. En tiedä mistä johtuu. Lisäksi vituttaa todella paljon tuo "hifki kerjää verta nenästään" hifki sitä ja tätä. Ei ole mitään hifkiä saatana.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Milloin viimeeksi SM-liigassa on pelattu ottelukierros missä ei ole annettu naurettavaa ulosajoa?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Onko Peltomaa joskus saanut turpaan IFK-pelaajalta, kun tuntuu olevan jokaisessa matsissa IFK:ta vastaan.

Saattaa olla. Olen samaan kiinnittänyt huomiota. Lisäksi minua ainakin häiritsee, että jätkä puhuu aina hifkistä, ei iiefkoosta. En tosin tiedä kumpi on oikein.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Tämä tuomareista valittaminen on kyllä jo melkoinen klisee... Mutta ensin oli tämä Ilves-TPS pelin "se oli sitä sekavaa aikaa" tapahtuma sarja ja nyt tämä Pietilän ulosajo. Hiljaiseksi vetää molemmat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Milloin viimeeksi SM-liigassa on pelattu ottelukierros missä ei ole annettu naurettavaa ulosajoa?

Olisko ollut kierros ennen tätä "rangaistusten tiukentamista"? Oikeastihan tuolla tarkoitetaan tunteen tappamista pelistä mutta eivät munattomat uskalla sitä myöntää!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
OT: Aika koominen selostaja Kärpät-Blues ottelussa. Ihan hiljaa puolet ajasta ja toisen puolikkaan selittää jotain muuta kuin peliä.

Blegi vois voittaa!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Jyväskylässä nähty tänään yhtään kunnon pommia? Joka jätkä tuntuu vetävän liinat kiinni juuri vähän ennen laitaa, vaikka olisi paikka pommittaa.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karlssonin perintö elää kyllä vahvasti Areenalla, kun katsoo Erosen ja tänään pelikiellossa olevan Nordlundin peliä yleisesti. Ovat tietysti muutenkin taipuvaisia melko hyökkääviin ratkaisuihin, mutta noita pakkien nousuja ihan maalille asti nähdään kyllä aiempaa enemmän.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
IFK-vastaisuus on jatkunut jo vuosia. En tiedä mistä johtuu. Lisäksi vituttaa todella paljon tuo "hifki kerjää verta nenästään" hifki sitä ja tätä. Ei ole mitään hifkiä saatana.

Kyllä hifki on hifki.

Minä muistan vain ne playoffit, kun HIFK-fanit valittivat, kun Peltomaa taklaa :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
"Piilevän potenttiaalin" Perrault taas esittää esimerkillistä puolustuspeliä seisomalla selkäsuorana b-pisteiden välissä.

Nyt IFKlle YV!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nonii uskalsihan tuomarit vielä puhaltaa Lukollekkin jäähyn. Nurmi roikkui pitkän aikaa kaksin käsin.

Maali kelpaisi vielä ylivoimalla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
JYP-HIFK

IFK ylivoimalle, kun JYPin pakit sähläävät väärän vaihdon. 2-5 kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös