Otteluseurantaketju SM-liiga ti 5.1.2010

  • 38 372
  • 178
Tila
Viestiketju on suljettu.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mee nyt reppana vaikka hermosauhuille, ennenkuin verisuonta alkaa paukkumaan ohimolta.

Edelleenkään en ole hirveän raivoissani enkä huolissanikaan, viime kauden opetukset on hyvin mielessä. Eikä mun mielestä Lukolla ole vielä mitään kriisiäkään, toisin kuin iso osa Lukkofaneista ajattelee.

Kerroin vain kaksi faktaa: a) tasainen peli ja nyt pomppi paremmin Jokereille, Lukollekin on tällä kaudella pomppinut ja b) kärkijoukkueet yleensä treenaa näihin aikoihin toisin kuin peräporukat

Älä ota iitteesi, vaikka tilanne on tämä.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs tuossa viestissä nyt oli niin ihmeellistä? Peräpään joukkuehan te nyt ainakin vielä olette.

Lähinnä nuo kyseisen henkilön viimeiset muutama viesti näyttänyt merkkejä melko huonosta häviöjästä. Rauhottus nyt vaan ja vilkasis siihen sarjataulukkoon ja antais peräpään porukoiden kerrankin(yleensä peräpäässä paljon tappioita) nauttia ansaitusta voitosta.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerroin vain kaksi faktaa: a) tasainen peli ja nyt pomppi paremmin Jokereille, Lukollekin on tällä kaudella pomppinut ja b) kärkijoukkueet yleensä treenaa näihin aikoihin toisin kuin peräporukat

Älä ota iitteesi, vaikka tilanne on tämä.

Toi reenaminen ei ainakaan Lukolle tuo etua, sillä mitä itse olen ymmärtänyt ja kuullut niin melkoisen kovaa siellä reeneissä on menty. Et noi pisteet 1-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös