Sennin Wakizashi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
O-P Grönholm, aivan vitun köyhän miehen Josh MacNevin.
Jos joku TV-nero on paikalla, niin kuinka vaikea tuo streami olisi toteuttaa niin, että tuo selostusääni olisi mahdollista mutettaa?
"Jotenkin" tulee tuosta HIFK:n pelistä mieleen se spartalainen paska, millä P.Matikainen voitti hopeoita.Kärpät aloittanut hyvin tai IFK paskasti, päätelkää itse. Hirveältä näyttää kotijoukkueen peli joka tapauksessa.
Voi jeesus mitä paskaa tuo JYPin yv, miten tuo voi olla edes mahdollista? Ei riitä sanat enää kertomaan.
Ritarin mukaan Lintner ei saanut kutsua tämän vuoden MM-kisoihin keväällä. Okei.
Kuka Blues - Ilves matsin kommentaattori VeikkausTV:llä on?
Kuka Blues - Ilves matsin kommentaattori VeikkausTV:llä on?
Se hämää sen Bernardin tekniikka. Ei se saa mitään jäämään kiinni mutta aina se tuntuu sen ekan kiekon ottavan. Itse olen ihmetelly ettei mene kiekkoa maaliin kun niin näyttää haparoivan mutta jotenkin se vaan on aina edessä kun se veto tulee.Äläs nyt, sentään jälkimmäisen yv:n viimeisellä sekunnilla saatiin ensimmäinen veto maalia kohti.
SaiPan veskaria pitäisi päästä testaamaan huomattavasti enemmän, ei näytä kovin varmoilta otteet.
Pelasko se sitten vai?Ritarin mukaan Lintner ei saanut kutsua tämän vuoden MM-kisoihin keväällä. Okei.
Avaa nettiradion lähetys, selostus tällä kertaa samanaikainen ja Ässille jäähy...