Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 4.10.2011

  • 191 352
  • 633

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
ARSI!!!!! 3 -4 pisteet maistuu!!!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Helvetin perkele tappio tuli!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenkoha nähnyt ikinä näin huonoa 4v3 peliä :D
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
VOI JUMALAUTA!!!

Ei voi näin kusta omaa matsiaan!!!

PERKELE!!!

TPS-HPK 3-4ja....HELVETTI!!
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Olen täysin varma että jypille jää tästä tasan se yksi piste käteen. Aivan uskomatonta perseilyä. Ihanaa katottavaa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Espoossa rankkarit... Ilveksestä Kantola ja Keränen tekee aika kovalla prosentilla noita.. katotaan..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mankinen 2+0, ihanaa Mustola, ihanaa!
 

Altec

Jäsen
Mankinen on kyllä noussut hienolle tasolle! Ja Jesse saarinen on hemmetin kova, tänäänkin jo 1+2. Ja Mankisellakin 2+0.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Helvetin hienoa SaiPa! Tekee hyvää tolla jengille, noustaan tappioasemasta ja taistellaan loppuun asti. Mä tykkään, toivottavasti itseluottamusta tulee ja tuuriakin mukaan niin siitä eteenpäin. Viekääs lisäpiste mukana sieltä Hippokselta.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Saatanan saatana. Ihan hanskassa oli jo 3 pongoa ja onnistuttiin kusemaan homma. PERKELE!
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
No nyt meni kyllä ikävästi.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Oikeastaan melkeinpä huvittava tuo SaiPan nousu kun miettii. Ei tarvinut kuin kiittää JYPin virheistä ja rätkiä sinnepäin, ja kaikkihan ne sinne upposi.
Asiaan toki kuuluu että jatkoajalla joku paskainen pomppu uppoaa Myllykosken taakse, tai sitten JYP leipoo limpuun omiin. Ihan itseään saa JYP kiittää tästäkin perseilystä. Toivottavasti oppitunti loppuunpelaamisesta menee jakeluun.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Hienoa peliä TPS. Jälleen kerran onnistuneesti ryssitty peli.
Ei mulla muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös