Joo, Keke kentälle! Sitten vielä Otto Tsekeistä ja eiköhän Temekin mielellään palaile sieltä Kaliforniasta tänne.Noh, mä luotan Kekeen!
Joo, Keke kentälle! Sitten vielä Otto Tsekeistä ja eiköhän Temekin mielellään palaile sieltä Kaliforniasta tänne.Noh, mä luotan Kekeen!
Käviköhän Rita kolmannessa kentällä tuon toisen erän lopussa saamansa taklauksen jälkeen? En itse huomannut.Jokereilta filassa Rita, Kerälä ja Ben-Amor
Onhan se hauskaa ja tavallaan lohduttavaa lukea, miten täällä esim. Jokereiden ja Kärppien leirissä porataan maalintekijöiden ja vahvistusten perään. Paljonko sitä valuuttaa pitäisi olla, että sen joukkueen rakentaminen osuisi edes sinne päin?
Tulee kyllä mielenkiintoinen talvi, jos Keklu meinaa tästä porukasta karsia mestariporukan. Kohta ei olla enää edes sääleissä.Jokerit saa taas kerran luvan olla se joka herättää suuren jättiläisen vaipuen samalla itse yhä syvemmälle ja syvemälle... Noh, mä luotan Kekeen!
Ennen tätä peliä en ollut kuullutkaan pelaajasta nimeltä Julius Junttila, nyt meitä vastaan jo 2+1 kasassa.
Dehner 0+1, Nokelainen 1+1. Siinähän ne on. Jokerit on tällä hetkellä muuten Raksilassa Oulussa.
Älä vielä Kouris vaivu epätoivoon. Nyt on Lukon vuoro päästä yv:lle.Ja taas Lukolle jäähy. Heh...Jämäjoukkueella pelaava Ilves pitää pilkkana meidän itseluottamusta uhkuvat ammattilaiset. Ei jumalauta, kohta napsuu.
Ja Kovanen 1+0.
Edellisen osuman JYPin verkkoon teki Kärppien Juho Keränen ajassa 06.38. Eli tuon jälkeen JYP on pelannut ensin kaksi nollaerää, sitten nollannut Ässät ja TPS:n ja nyt Blues on hakannut päätään 54 minuutin ajan päätään JYPin puolustukseen. Mitäs se tekee: 53 + 60 + 60 + 54 = 227 minsaa ilman päästettyä maalia?JYPin ottelussa taas sattuu ja tapahtuu :D No, voittava jääkiekko kait fanin näkökulmasta on viihdyttävää.
Joo, Keke kentälle! Sitten vielä Otto Tsekeistä ja eiköhän Temekin mielellään palaile sieltä Kaliforniasta tänne.
Älä vielä Kouris vaivu epätoivoon. Nyt on Lukon vuoro päästä yv:lle.
Aivan mahtavaa Kärpät! Mikäs on Jokerit? Missä on Jumala Kekäläisen hankinnat?