Miksei näinkin tietysti, mutta mieluummin hävitään kahdella maalilla tai useammalla kuin tämmöisen nousun jälkeen yhdellä maalilla. Mua ainakin vituttaisi enemmän tämä jälkimmäinen vaihtoehto.
Rantanen nuttasi Kantolan ja sai estämisestä jäähyn.
Mika Järvinen 2 pistettä - Kalevan Pallo 1 piste. Ei mulla muuta, Jokerit oli paska tänään.
Mika Järvinen 2 pistettä - Kalevan Pallo 1 piste. Ei mulla muuta, Jokerit oli paska tänään.
Eipä se Kalpakaan sen kummempi ollut, samaa paskaa.
No olihan KalPa selvästi parempi. Mutta pisteeseen jouduttiin tyytymään. Hienosti Jokerit rimpuili. Mikä vittu tuota Hentusta vaivaa? Sehän on ihan paska. Ja paikkoja maaliin kyllä tarjottiin.
Onneton esitys Kerholta, vielä huonompi Tamilta. Illan ainoa onnistuja oli Engren, joka pelasi loistavan pelin. Eivät ne kaikki vedot rintapanssariin tulleet.
No olihan KalPa selvästi parempi. Mutta pisteeseen jouduttiin tyytymään. Hienosti Jokerit rimpuili. Mikä vittu tuota Hentusta vaivaa? Sehän on ihan paska. Ja paikkoja maaliin kyllä tarjottiin.