Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 23.11.2010

  • 184 866
  • 698

J.Petke

Jäsen
Voi helvetti mitä maaleja. Ei tarvitsisi yhtään antaa ilmaiseksi kun itse kuitenkin on vienyt ottelua ihan selkeästi. Noh, onhan tässä vielä aikaa.
 

SjV

Jäsen
vähän alkaa Helsingin paikallisessa haiskahtaan jonkin sortin hölmöilyltä tai hippasilta, varsinkin tuon Semirin perstöötin (estäminen?) jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Vähän jutilamaisia elkeitä on Niinimäellä tuossa 5-2-maalin jälkeen tv-kuvien perusteella. Ekana huudetaan linjurille, että "mää syätin!"

Toki kyllä noin näyttävillä limutteluilla on syöttöpojot ansaittukin.


Juurikin näin. Jessen ensimmäinen reaktio tehdyn maalin jälkeen on lähes poikkeusetta ilmoittaa dumarille, että "mä syötin". Niin pitkään, kun kaveri jakaa nähdynlaisia passeja ja ketjukaverit pistävät niitä yhtä huonolla prosentilla sisään, on syytäkin huolehtia pisteiden menemisestä oikeaan osoitteeseen.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko on ollut vitosdivaritasoa koko toisen erän. Wiikman vielä kirsikkana kakun päällä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pasi Salonen yksin läpi mutta wanha kunnon Sulander hoitaa helposti.

Jos Lukko tänään konttaa kunnolla, niin loppuviikosta ostetaan taas pari uutta ulkkaria...
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Plussaa on se, että ehkä Wiikmanin pelit Lukossa on pelattu.

Urama voisi jättää pelin aikaisen johtamisen jollekulle muulle. Housuun paskomisia on runsaan puolen vuoden sisään nähty liian monta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raanta on jo nyt torjunut vissiin useammin kuin Wiikman 25 minuutin aikana.

Mutta eipä kuulosta siltä että Lukko olisi mitenkään maalivahdin vaihdosta syttynyt. Ja nyt Ilveksen tilannetta katsellaan videolta, selostuksen mukaan ei ollut maali mutta kohtahan se selviää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ässillä on paikkoja aivan liukuhihnalta, mutta vaikeaa on.. mutta merkit ovat ilmassa että homma kääntyy..

EDIT: Zaborsky tekee, mitäs minä sanoin..
 

Ralph

Jäsen
Voi vittu. Näinkö sittenkin Kerho häviää. "Niin paljon me teihin luotettiin.."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös