Otteluseurantaketju SM-Liiga Ti 23.11.2010

  • 185 046
  • 698
Juu ihan hyvää peliä Hämeenlinnassa. Huomaa kyllä, että kaksi hyvin valmennettua joukkuetta vastakkain. Sihvonenkin omimmillaan tuossa komentaattorin roolissa. Enpä arvannut, että hpk tulee pelaamaan noin laadukasta kiekollista peliä tällä kaudella.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä tuossa KalPa-Kärpät pelin selostajassa häiritsee lähes kaikkia. Mun mielestä ihan ok selostaja kun kuvaa on saatavilla... Radiossa nykyään huono. Olen kyllä urholla huonompia selostuksia kuullut... Esim tämä ujo kuiskaaja:)
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Sakari Salminen pistää KalPan 2-0 johtoon. Meni kyllä junnumoken piikkiin.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No on se kyllä karsinut sitä koko kauden ajan, kaikkea muuta kuin JYP-voittoista selostamista. Saisi joku muukin mies välillä selostaa JYPin pelejä, hieman rupeaa kyllästyttämään.

Epäilemättä onkin karsinut, itse harvemmin netin kautta katson. Ja juu, kyllähän Ritarilla maneerinsa on.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko nukkuu vielä makoisaa unta toisen erän alussa ja Ilves tasoittaa ajassa 20.16. Marjamäki tekijänä.

Ripa taitaa olla jo yhtä asenteellinen kuin minäkin. Taas meni helposti Wiikmanille, kuulemma. Noottia saivat tosin myös puolustajat Aalto ja Kuukkendaali.

Ja saman tien Ilves 3-2-johtoon.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jaaha> Ilves tasoittaa. Marjamaki.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kylläpäs jumbofinaalissa jäähyillään paljon. Tähän mennessä SaiPa 3x2 minuuttia ja Tepsillä 4x2 minuuttia. Siltikään kummankaan heikot ylivoimat eivät ole esittäneet mitään erikoista.
 

chubster

Jäsen
Sakari Salminen pistää KalPan 2-0 johtoon. Meni kyllä junnumoken piikkiin.

Aralta rohkea veto laittaa mestismies kovaan paikkaan, taitaa vaan kostautua maalien muodossa. Vielä kun oma joukkuea ei onnistu pelissään niin ei taida Kärpillä palaa olla. Kyseistä peliä en siis katso, tämä on vain oletus.

Lisää vettä myllyyn vaan Kalpa!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyllä tulee helposti jäähyjä Ässät-Pelicans pelissä. Hohhoijaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäs veikkaatte, tekeekö Urama jotain? Ottaako aikalisän, vaihtaako veskarin?

Mun veikkaus on että ei tee mitään.

Ja saman tien kun peli jatkuu, Pratt saa jäähyn. Tekeekö Ilves lisää?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Rauli, ota aikalisa ja Raanta maalille. Jumalauta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Miten jotkut joukkueet voivat olla noin tasaisen paskoja joka ikisessä tilanteessa kuten Lappeenrannassa? Sietämättömän saamatonta peliä. Tappio vielä tähän niin kurjuus on maksimoitu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös