Naamavelli kirjoitti:Jani "50%" Hurme
#12 kirjoitti:Hei jotain rajaa! HIFK-puolen veskathreadissä meille on kerrottu että Hurme on ns. "voittava maalivahti", joka ei määritelmän mukaan päästä ikinä missään koskaan. Kuulitko Snaipperi?
Barcelona kirjoitti:10.38 Blues Ismo Kuoppala Koukkaaminen 2min
21.54 Blues Ismo Kuoppala Koukkaaminen 2min
Ike, se Kake sano EI oteta niintä jäähyjä. Mee nyt mies hyvän sään aikana vilttiin...
Vuokralainen kirjoitti:Hämeenlinnassa Kerholle rankkari.
Moravec veti kilometritolkulla ohi.
kausi kirjoitti:Ihan paska on, turhan jätkän roudasivat tänne. Ilta illan jälkeen koomailua, haparointia ja jatkuvaa mahdollisuuden poispelaamista, kyllä tepsi muuten mutta kun Hurme imuroi. Kuivaa muumihousus.
d2uce kirjoitti:Kohta en olekaan ehkä ainoa jonka mielestä Moravec on ollut tähän asti hienoinen pettymys.
#12 kirjoitti:timppa, nää on kuule ihan teikäläisiä:
Sitäpaitsi ainoa Hurme josta mulla on mielipide on Markku (vm- 98), muut on ihan nevehöödejä.
kausi kirjoitti:Oletko jotenkin heikkolahjainen? Mun viestihän on pelkkää huumoria.
Andrej kirjoitti:Onko nyt kyse vaan omista värilaiseistani, vai onko Partaselta tosiaan jäänyt omat lasinsa kotiin?
#12 kirjoitti:Sitäpaitsi ainoa Hurme josta mulla on mielipide on Markku (vm- 98), muut on ihan nevehöödejä.
Ripa ainakin tuulettaa, itse en vielä uskalla :DRoku kirjoitti:Oi jumalauta. Marko Luomala vs. Tyhjä maali Hurmeen seikkaillessa, ja se on 2-5 Lukolle. Joko uskaltaa tuulettaa?